قیمت دلار آخرین موج را تکمیل کرد/ قیمت تتر به بالاترین سطح در ۱۵ روز گذشته رسید

اکو ایران: معامله گران فنی دلار معتقدند قیمت دلار در حال تکمیل موج آخر است و اگر حمایت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومانی را از دست ندهد، ممکن است افزایش یابد. قیمت تتر به بالاترین سطح در ۱۵ روز گذشته رسید.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز سه شنبه از ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان آغاز شد و بین مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان در نوسان بود و در ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان به پایان رسید. با توجه به این کاهش قیمت دلار نقدی هرات، در نیمه دوم معاملات، مبلغ بلوکی این بازار به بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافت. پشت خط سه شنبه ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان آخرین قیمت دلار هرات بود.

قیمت دلار سلیمانیه با ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان باز شد، بین ۵۰ هزار و ۴۵۰ تا ۵۰ هزار و ۳۱۰ تومان در نوسان بود و با افت جدید تا ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان به پایان رسید.

قیمت درهم امارات از ۱۳۸۲۰ تومان شروع شد و در ابتدا به ۱۳۸۴۰ تومان افزایش یافت اما در ادامه با قیمت ۱۳۸۳۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان برآورد شده است.

قیمت تتر در روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ بین ۵۰۵۰۰ تا ۵۰۹۰۰ تومان در نوسان بود و اقدام به شکستن مقاومت ۵۰۹۰۰ تومانی کرد. قیمت تتر به بالاترین سطح در ۱۵ روز گذشته رسید.

روز سه شنبه اکثر معامله گران فکر می کردند که بازار ارز و سکه افزایش می یابد و شروع به خرید کردند. از نگاه او دلار هرات از خط مقاومتی مهم ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی خود خارج می شود. سطحی که بالاتر از آن قیمت دلار از ۶ آبان تاکنون نتوانسته ثبات پیدا کند. بازار ارز هرات روز سه‌شنبه نتوانست از این سطح عبور کند و مسدود شدن این بازار گروهی از تجار را ناامید کرده است.

هنوز در بازار جمعی از معامله گران معتقدند با توجه به فشار قیمت دلار بین ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰ تومان، نرخ ارز باید به بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان برسد. معامله گران فنی دلار معتقدند قیمت دلار در حال تکمیل آخرین موج است که در صورت عدم از دست دادن حمایت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومانی ممکن است افزایش یابد.

از نظر فنی، اگر قیمت تتر از ۵۱ هزار عبور کند و در این کانال تثبیت شود، می تواند تا ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یابد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml