قیمت دلار تتر کاهش یافته است/اشباع خرید دلار

اکوایران: قیمت تتر که در حال کاهش بود و خط حمایت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومانی را از دست داده بود، با افزایش قیمت دلار بار دیگر از خط ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومانی پیشی گرفت. تحلیلگران فنی معتقدند قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومانی واگرایی منفی را تجربه کرد که حکایت از اشباع شدید در بازار دارد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز سه شنبه وارد کانال ۵۱ هزار تومانی پشت خط شد. قیمت دلار در هرات قبل از تغییر نرخ در بازار دبی از ۵۰ هزار و ۴۷۰ تومان شروع و در محدوده ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان در نوسان بود و پس از تغییر نرخ درهم امارات و شکاف مثبت در این بازار، افزایش یافت و از سطح متوسط ​​عبور کرد. . .

قیمت دلار هرات همگام با بازار دبی افزایش یافت و در قیمت ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان که سقف قبلی دلار بود بسته شد. البته رشد قیمت دلار در هرات پشت خط ادامه یافت و به کانال ۵۱ هزار تومان رسید.

قیمت درهم امارات با اختلاف مثبت ۵۰ تومانی در کانال ۱۴ هزار و ۱۴ هزار و ۲۰ تومان افتتاح شد و با افزایش ۱۰۰ و ۱۴ هزار و ۱۲۰ تومانی به فعالیت خود پایان داد. درمجموع قیمت درهم نسبت به روز دوشنبه ۱۵۰ تومان افزایش یافت که رقم قابل توجهی است. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان برآورد می شود. با این حساب اختلاف قیمت درهم با دلار هرات روز سه شنبه به ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت تتر که صبح سه شنبه با افزایش قیمت بیت کوین کاهش یافت و خط حمایت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومانی را از دست داده بود، روز سه شنبه با افزایش قیمت دلار باز هم از خط ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومانی عبور کرد. . قیمت تتر در روز سه شنبه بین ۵۱۰۰۰ تا ۲۰۰ تومان و ۵۱۰۰۰ تا ۸۰۰ تومان بود.

به گفته معامله گران، قیمت دلار هرات پس از اصلاح ابتدای هفته از این سطح افزایش یافت و به خط حمایتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و روز سه شنبه توانست از دو سد مقاومتی ۵۰ هزار و ۶۰۰ و ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور کند. از دیدگاه وی اگر قیمت دلار امروز بالای ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

تحلیلگران فنی معتقدند قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومانی واگرایی منفی را تجربه کرد که حکایت از اشباع شدید در بازار دارد. آنها می گویند به هر حال این اشباع بیش از حد باید برطرف شود و قیمت اصلاح شود. برای اصلاح قیمت دلار، سقف حمایتی اول ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان و بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود و قیمت می تواند به این ارقام واکنش نشان دهد. معمولاً قیمت دلار با محوریت بازار دبی است و تعیین کننده افزایش یا کاهش قیمت دلار به این بازار بستگی دارد.

کانال قیمت دلار سلیمانیه روز سه شنبه کاهش یافت و معامله نشد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml