قیمت دلار تهران از تتر فراتر رفت/آیا زمان خرید تتر فرا رسیده است؟

قیمت تتر روز شنبه بین دو سطح ۵۰۲۰۰ تا ۵۰۵۰۰ تومان در نوسان بود. با این کاهش قیمت تتر به پایین ترین قیمت ۴۰ روز اخیر رسید و در اتفاقی بی سابقه قیمت دلار در تهران نسبت به تتر گران شد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات از روز شنبه با قیمت ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان آغاز شد و در ابتدا سعی در غلبه بر مقاومت داشت. دلار هرات پس از ناکامی در عبور از خط مقاومت، به زیر کانال ۵۰ هزار تومان سقوط کرد و در قیمت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان باقی ماند و در نهایت در معاملات روزانه با نرخ ۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. شامگاه شنبه خط قیمت دلار هرات با افزایش ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومانی بسته شد.

بازار حواله دبی تا دوشنبه تعطیل است و دلیل این تعطیلی روز ملی امارات است. اما قیمت درهم امارات ۱۳۸۸۰ تومان افزایش یافت. قیمت تتر به زیر ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و به ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز شنبه بین دو سطح ۵۰۲۰۰ تا ۵۰۵۰۰ تومان در نوسان بود. با این کاهش قیمت تتر به پایین ترین قیمت ۴۰ روز اخیر رسید.

با این قیمت تتر در اقدامی بی سابقه قیمت دلار تهران نسبت به تتر گران شد. دلیل کاهش تتر از دیدگاه معامله گران، رشد بیت کوین بود. قیمت بیت کوین در روز شنبه با ۲.۴۷ درصد افزایش به ۳۸۶۴۶ دلار رسید و از بالاترین حد خود در ۱۸ ماه گذشته گذشت. با توجه به این اتفاق، گروهی از معامله گران معتقدند که اکنون زمان خرید تتر است.

ابزار پذیره نویسی اوراق یکم ارزی کشور امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی در مرکز مبادلات طلا و ارز ارائه می شود. ۱۰۰ هزار اوراق مرابحه به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو عرضه می شود و مدت این اوراق ۴۸ ماه خواهد بود.

به گفته تحلیلگران فنی، اصلاح در بازار دلار ناشی از رشد انس است. روز جمعه بازار طلا و ارز به دلیل افزایش قیمت انس از دلار جدا شد. از نگاه گروهی از معامله گران، با توجه به بسته شدن دلار بالاتر از حد متوسط پشت خط، ممکن است قیمت دلار امروز برای شکستن خط مقاومتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند. مقاومت بعدی دلار ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml