قیمت دلار تهران و تتر به یک سطح رسید/ میانگین موجودی دلار هرات مشخص شد

به گفته تحلیلگران فنی، میانگین مانده قیمت دلار در هرات ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان است. تا زمانی که قیمت بالاتر از این رقم باشد، ممکن است بازار برای شکستن خط مقاومتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند. قیمت تتر در روز دوشنبه بین ۵۰ تا ۳۰۰ تومان و ۵۰ هزار تا ۷۰۰ تومان تقریبا برابر با دلار تهران بود.

به گزارش اخبار تایمز؛ قیمت دلار هرات از روز دوشنبه از ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و با نوسانات انس معکوس شد. قیمت دلار در ابتدا به دلیل کاهش قیمت دلار به سمت خط مقاومتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان حرکت کرد اما در ادامه دلار افزایش یافت و قیمت دلار روی ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. پشت خط در روز دوشنبه قیمت بادیان با کاهش شدیدی روبرو شد و قیمت دلار روی ۵۰ هزار و ۲۲۰ تومان بسته شد. با این حال، قیمت دلار همچنان در محدوده خودش حرکت می کرد، در حالی که قیمت طلا و ارز نوسانات زیادی داشت.

قیمت درهم امارات روز دوشنبه از ۱۳ هزار و ۸۶۰ تومان آغاز شد و با ۱۰ تومان کاهش به ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. قیمت دلار بر اساس درهم ۵۰ هزار و ۸۲۰ تومان برآورد شده است. بازار ارز دبی نیز روز دوشنبه تعطیل بود و طبق اعلام بازار امروز درهم بازگشایی می شود. قیمت تتر در روز دوشنبه بین ۵۰ تا ۳۰۰ تومان و ۵۰ هزار تا ۷۰۰ تومان تقریبا برابر با دلار تهران بود. معامله گران رشد بیت کوین را به قیمت دلار و تتر نسبت دادند. قیمت بیت کوین روز دوشنبه به بالای ۴۰ هزار دلار رسید. از دیدگاه بازار، روند قیمت تتر و بیت کوین برعکس است.

به گفته تحلیلگران فنی، میانگین مانده قیمت دلار در هرات ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان است. تا زمانی که قیمت بالاتر از این رقم باشد، ممکن است بازار برای شکستن خط مقاومتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند. اگر قیمت دلار بتواند بالاتر از این سطح مقاومتی تثبیت شود، می تواند به سمت مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی حرکت کند. به گفته تاجران، اگر این مرز در بازار هرات شکسته شود، فشار خرید در بازار افزایش می یابد. همچنین گروهی از معامله گران معتقدند با توجه به تعطیلی درهم و بازگشایی این بازار در روز سه شنبه، بازار در ابتدای بازگشایی با نوسانات اندکی مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml