قیمت دو سیگنال جدید به بازار خودرو/ پراید، پژو، سمند سورن، باسترن و لاماری چقدر بود؟

پس از دو هفته کاهش قیمت، امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۲ بازار راکد شده و تمامی قیمت ها بدون استثنا ثابت مانده است. این ثبات برای بازار داخلی و مونتاژی یکسان بود و هیچ یک از خودروهای داخلی و مونتاژی شامل نوسانات و تغییرات قیمتی نشدند.

قیمت خودرو چند ماهی است که روند نزولی دارد، گاهی این روند نزولی برای مدتی متوقف می شود و بازار وارد رکود می شود. امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۲ بازار خودرو چگونه کار خود را آغاز کرد؟

از ابتدای سال ۱۴۰۲ بازار خودرو در پیچ رکود و کاهش قیمت گرفتار شده است.

پس از دو هفته کاهش قیمت، امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۲ بازار راکد شده و تمامی قیمت ها بدون استثنا ثابت مانده است. این ثبات برای بازار داخلی و مونتاژی یکسان بود و هیچ یک از خودروهای داخلی و مونتاژی شامل نوسانات و تغییرات قیمتی نشدند. پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت امروز در بازار ۳۱۵ میلیون تومان معامله شد، نسخه هاچ بک این خودرو پراید ۱۱۱ امروز با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان بدون تغییر در بازار حاضر شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ آخرین هفته کاهش قیمت در بین خودروهای ایرانی بود و حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت اما این کاهش قیمت در هفته جاری متوقف شد و این خودرو محبوب اما نه چندان قدرتمند ایران خودرو امروز در بازار آزاد به قیمت ۴۷۷ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک، سدان نیمه لوکس ایران خودرو امروز در بازار آزاد ۷۷۴ میلیون تومان معامله شد تا قیمت این خودرو در کانال ۷۰۰ میلیون تومان باقی بماند.

مطابق با بازار خودروهای داخلی، بازار خودروهای مونتاژی در هیچ خودرویی با نوسانات مواجه نشد. جک s 5 اتوماتیک کراس اوور محبوب کرمان موتور امروز هیچ نوسانی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بازار امروز ظاهر شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره سال ساخت ۱۴۰۱ امروز با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد ظاهر شد تا پس از یک هفته نوسان قیمت، امروز با ثبات آغاز شود.

لاماری ایما پرفروش ترین محصول چینی در بازار ایران امروز با رقم نهایی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

برای پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده باید منتظر ادامه اخبار مربوط به واردات خودرو و قیمت ارز بود. تا این لحظه دو خبر در خصوص واردات خودروهای فرسوده منتشر شده است که هر دو تنها از سخت شدن واردات خودرو خبر می دهند. این اخبار تاکنون تنها توانسته از کاهش قیمت در چند روز گذشته جلوگیری کند اما روند اصلی قیمت خودرو پس از ابلاغ مقررات واردات خودرو مشخص خواهد شد.

 


 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml