قیمت طلا به درهم به ازای هر دلار.

از نظر فنی اگر قیمت درهم امارات ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان را از دست بدهد، ممکن است قیمت دلار هرات کانال دیگری را از دست بدهد. اگر در چند روز آینده قیمت درهم ۱۷ هزار تومان کاهش پیدا کند، قیمت دلار به سمت انتهای کانال ۶۰ هزار تومان پیش می رود.

قیمت دلار و ارز در معاملات روز دوشنبه به کاهش ادامه داد و با کاهش کانال مواجه شد. قیمت دلار هرات از ۶۳ هزار تومان شروع شد و پیش از گشایش درهم امارات سعی در افزایش داشت اما باز شدن درهم با ارز منفی باعث شد این کانال از دست برود. قیمت دلار هرات در نیمه دوم بازار به ۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافت; این منطقه با قیمت ۶۲۴۵۰ تومان حمایت و بسته شد.

قیمت فردا هرات روز دوشنبه در کانال های تعرفه اعلام نشد و فقط قیمت لحظه ای و قیمت امروز در کانال های اطلاع رسانی موجود بود. حذف دلار صبح هرات نیز به دلیل بسته شدن تالارهای اصلی تجارت هرات به مناسبت عید سعید فطر بود. در بازار شنیده شد که بازار ارز هرات تا یکشنبه آینده تعطیل است. در ادامه، گروهی از تاجران مدعی شدند که اعلام نشدن قیمت فردا در هرات در روز دوشنبه به بازارساز کمک کرده است تا تزریق نقدینگی کارساز بوده و قیمت فردا در کاهش قیمت تاثیری نداشته باشد.

قیمت درهم امارات روز دوشنبه با اختلاف منفی ۲۰۰ تومانی به ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان باز شد، بنابراین قیمت دلار کانالی ۶۳ هزار تومان کاهش یافت. قیمت حواله درهم با کاهش ۱۷ هزار و ۱۷۰ تومانی بسته شد. برآورد قیمت دلاری درهم ۶۳ هزار تومان است که تقریباً با قیمت دلار تهران برابری می کند.

قیمت تتر در روز دوشنبه ۶۳ هزار تومان کاهش یافت و با کاهشی نزدیک به ۱ هزار تومان در حدود ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

تحلیلگران فنی معتقدند در کوتاه مدت دامنه نوسان قیمت دلار مشخص شده و نوسانگرها در مبنا خرید و در سقف ۶۵ هزار تومان می فروشند.

از نظر فنی اگر قیمت درهم امارات ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان را از دست بدهد، ممکن است قیمت دلار هرات کانال دیگری را از دست بدهد. اگر در چند روز آینده قیمت درهم ۱۷ هزار تومان کاهش پیدا کند، قیمت دلار به سمت انتهای کانال ۶۰ هزار تومان پیش می رود. گروهی از معامله گران که دلیل نوسانات این روزهای بازار را سیاسی می دانند، معتقدند در صورت کاهش سطح تنش در منطقه، روند کاهش سرعت می گیرد، اما در صورت افزایش سطح تنش، امکان وجود ندارد. کاهش بیشتر در بازار

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml