قیمت خانه کلنگی های بازار مسکن تهران + جدول

آمارهای بانک مرکزی از معاملات مسکن در آبان ماه سال جاری نشان می دهد که ساختمان های بالای ۲۰ سال ساخت ۲۱ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده اند.
بررسی بازار کانکس در تهران نشان می دهد که در مناطق مختلف پایتخت نسبت به سال های گذشته شاهد افزایش عرضه کانکس ها بوده ایم.
بر اساس آمارهای رسمی، سهم این خانه‌ها از بازار مسکن افزایش یافته است، اما گفته می‌شود عمده این خانه‌ها به منظور تامین زمین برای ساخت و ساز خریداری نمی‌شوند و قصد خریداران سرمایه‌گذاری است. غرفه داران مانند گذشته حاضر به همکاری با تولیدکنندگان نیستند و اکثریت به فروشنده تبدیل شده اند.
آمارهای بانک مرکزی از معاملات مسکن در آبان ماه سال جاری نشان می دهد که ساختمان های بالای ۲۰ سال ساخت ۲۱ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده اند.

.

در آبان ماه سال گذشته نیز، این ساختمان‌ها سهم ۲۰ درصدی از کل معاملات صورت گرفته تهران را داشتند و این در حالی است که در ۵ سال گذشته و در آبان سال ۱۳۹۸، آپارتمان‌هایی با قدمت بالای ۲۰ سال، تنها ۹ درصد از کل معاملات را در برگرفته‌اند و از آن روز سهم معاملات بناهای زیر ۵ سال عمر بنا و نوساز، با کاهش همراه بوده است.

آپارتمانی بازسازی شده با ۱۰۲ مترمربع زیربنا و سن بنایی بالای ۳۰ سال در محله سلسبیل، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله الهیه، ساختمانی کلنگ دو طبقه مجموعا با ۳۳۰ مترمربع زیربنا و ۲ کله بدون مشرف، ۱۸۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. در باغ فیض، برای فروش بنایی کلنگلی با ۲۱۰ مترمربع مساحت، ۴۲ میلیارد تومان ۴۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

photo_۲۰۲۳-۱۲-۱۶_۱۰-۰۳-۵۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml