لیونل مسی؛ بهترین شریک اپل/سود شگفت انگیز +Apple TV بعد از اینکه لئو صورتی پوشید

تب لیونل مسی سراسر لیگ آمریکا را فرا گرفته و این بازیکن با حضور خود مزایای قابل توجهی به این لیگ داده است.
به گزارش اخبار تایمز، اپل در حال درو کردن پاداش انتقال لیونل مسی به اینتر میامی است، تیمی که به وضوح تاثیر او را در زمین می بیند.
اپل این هفته ۱ میلیون اشتراک فصل جدید MLS را از طریق Apple TV+ اعلام کرد که حقوق مسابقات فوتبال لیگ برتر را برای ۱۰ سال آینده حفظ خواهد کرد. سرمایه گذاری این شرکت که ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود، به همکاری نزدیک به ۳۰ ساله بین لیگ ایالات متحده و ESPN پایان می دهد.

لیونل مسی؛ بهترین شریک اپل/سود شگفت انگیز +Apple TV بعد از اینکه لئو صورتی پوشید

بسته های ارائه شده توسط Apple TV+ از ۱۲.۹۹ دلار در ماه تا ۳۹.۰۰ دلار برای کل فصل متغیر است. برای کسانی که مشترک Apple TV+ نیستند و فقط می‌خواهند بازی‌های MLS را تماشا کنند، قیمت‌ها کمی بالاتر است و از ۱۴.۹۹ دلار در ماه تا ۴۹.۰۰ دلار برای کل فصل متغیر است.
حقیقت این است که مسی همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد و تمام توجهی که به او می شود را توجیه می کند. ایوان مارتینو، مربی بازاریابی ورزشی، می‌گوید: «در بزرگ‌ترین بازار ورزشی جهان، علی‌رغم این واقعیت که چهار لیگ بزرگ دیگر (NFL، NBA، MLB و NHL) مخاطبان و بت‌های خاص خود را دارند، او همچنان به جلب توجه می‌پردازد.
به محض امضای قرارداد مسی در ماه ژوئن، بیش از ۳۰۰۰۰۰ مشترک جدید به Apple TV+ اضافه شدند که بازتاب دیگری از تاثیر این بازیکن آرژانتینی بر لیگ آینده است. طبق گزارش The Athletic، MLS و اپل بخشی از درآمد حاصل از اشتراک در بسته پخش فصل MLS را به مسی پیشنهاد کردند.

.

لیونل مسی؛ بهترین شریک اپل/سود شگفت انگیز +Apple TV بعد از اینکه لئو صورتی پوشید

آمدن مسی به گسترش شهرت لیگ در سطح جهانی کمک خواهد کرد. مسی که طبق گزارش مجله فوربس به عنوان دومین ورزشکار ثروتمند جهان (با ثروت ۶۵۵ میلیون دلاری) شناخته می شود، علایق دیگری نیز خواهد داشت. آدیداس، برندی که مسی از قبل با آن شراکت دارد، بخشی از سود حاصل از فروش کالاهای خود در لیگ را به اسطوره آرژانتینی خواهد داد. این توافق همچنین شامل گزینه ای برای خرید درصدی از Intermiami پس از بازنشستگی است. مشابه کاری که بکهام سال ها پیش انجام داد.
علاوه بر این، قرارداد با ستاره آرژانتینی درهای جدیدی را در تلاش برای ارتباط طرفداران با MLS و باشگاه های آن باز می کند. الکساندر موتا، رئیس Creation at End to End، گفت: “برای لیگ رو به رشدی مانند MLS، آمدن مسی فرصت های زیادی را برای بهبود روابط بین هواداران، باشگاه ها و خود مسابقات باز می کند. برای این کار ساختار ارتباطات در رسانه های مختلف علاوه بر خلاقیت برای تدوین استراتژی و تقویت نقطه تماس با طرفداران ضروری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml