علت واریز نیمه شب حقوق بازنشستگان چه بود؟ + جزئیات

رئیس کانون مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران به انتقادات برخی مستمری بگیران مبنی بر واریز نیم شب حقوقشان پاسخ داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ علی دهقانکیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در پاسخ به انتقاد برخی بازنشستگان مبنی بر واریز حقوق شبانه روزی به حساب مستمری بگیران، گفت: هرگاه پولی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شود، به صورت اینترنتی به حساب بازنشستگان واریز می شود. حساب بازنشستگان اما از ۲۰ ۳۱ هر ماه سازمان تامین اجتماعی باید حقوق بازنشستگان را طبق برنامه خود پرداخت کند.

وی افزود: واریز حقوق به حساب مستمری بگیران ممکن است زمان های مختلفی طول بکشد و سپس به حساب همه مستمری بگیران واریز شود و این متمرکز است و استانی نیست. بنابراین هر زمان که پول واریز شود، آن پول به حساب مستمری بگیر واریز می شود.

دهقانکیا درباره انتقاد برخی بازنشستگان از نامشخص بودن زمان پرداخت حقوق گفت: قطعا هدف از پرداخت شبانه مزاحمت برای بازنشستگان نیست، بلکه سازمان به دنبال این است که مشکلی در زندگی بازنشستگان وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: در صورت تاخیر در حقوق بازنشستگان اعتراض خواهیم کرد اما تاکنون در زمان های مشخص و اعلام شده پرداخت شده است و هیچ یک از بازنشستگان درباره تاخیر حقوق ماه گذشته صحبتی نکرده اند.

۲۳۳۲۲۰

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml