شکایت عجیب غریب وکلای ایرانی از رونالدو; کریس را باید به خاطر در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شلاق زد!

رسانه های اسپانیایی از حکم ۹۹ ضربه شلاق رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی نوشتند.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از مجله مارکا، وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شکایت کردند. در آغوش گرفتن زن مجرد در ایران غیرقانونی است و طبق گزارش رسانه های ایرانی مانند رویداد ۲۴ و شرق امروز، کریستیانو رونالدو ممکن است در ایران به دلیل داشتن رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شود. این حکم برای ستاره ۳۸ ساله پرتغالی النصر پس از سفر شهریور ماه به همراه تیمش به تهران برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صادر شد. تیم CR7 در آن مسابقه با نتیجه ۰-۲ پیروز شد.

فاطمه حمامی هنرمند ۸۵ درصد فلج نقاشی رونالدو را کشیده و به او تقدیم کرده بود و رونالدو به نشانه تشکر و احترام او را در آغوش گرفت و پیراهن امضا شده خود را به او داد. مطبوعات ایران مدعی شده‌اند که تعدادی از وکلای ایرانی به دلیل این اقدام از کریستیانو رونالدو شکایت کرده‌اند، زیرا طبق قوانین ایران دست زدن به یک زن مجرد معادل رابطه نامشروع است.

شکایت عجیب غریب وکلای ایرانی از رونالدو; کریس را باید به خاطر در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شلاق زد!

مارکا در پایان این گزارش نوشت: ظاهرا دستگاه قضایی ایران باید دفعه بعد که کریستیانو رونالدو را پا به ایران می گذارد با ۹۹ ضربه شلاق مجازات کند، البته در صورت عدم مجازات و یا اظهار ندامت این حکم قابل بخشش است.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml