متقاضیان وام عجله کنید / به محض افتتاح حساب با اقساط ۲ میلیونی ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.

ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران و شرایط ثبت نام وام قارالحسنه بانک مهر را بخوانید.

بر اساس دسته بندی، افرادی مشمول دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که دارای سپرده پس انداز یا جاری در یکی از شعب این مجموعه بوده و حداقل دو ماه از افتتاح سپرده آنها می گذرد. میانگین تعیین شده است. . متقاضیان این وام علاوه بر داشتن اعتبار اشتغال باید دارای ضامن رسمی مورد قبول بانک باشند. این وام قرض الحسنه است و فقط چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد. حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماه است.
با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. سود کل تسهیلات ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و کل مبلغ وام و سود ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک رفاه + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد و مورد تایید یکی از این موسسات باشند.
متقاضیان وام عجله کنید / به محض افتتاح حساب با اقساط 2 میلیونی 300 میلیون تومان وام دریافت کنید.
مشتریان بانک رفاه کارگران که نیاز به وام ۱۵۰ میلیون تومانی از این گروه دارند، باید علاوه بر ارائه نامه، سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این گروه داشته باشند. از معرفی به غیر از افتتاح حساب مذکور، حداقل ۱۰۰ هزار تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه است و سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت ۸۴ ماه است.
با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. سود کل تسهیلات ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و رقم کل تسهیلات و سود آن ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان خواهد بود.

بانک رفاه از چه زمانی شروع به کار کرد؟

بانک رفاه کارگران در سال ۱۳۳۸ به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از صندوق های بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر فعالیت خود را آغاز کرد. اولین شعبه این مجموعه در ششم فروردین ماه ۱۳۴۰ در تهران و اصفهان آغاز به کار کرد و با کمک ۱۰۴۸۳ نیروی انسانی و با داشتن ۱۱۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور، این مجموعه انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. .

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

افرادی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه دارند و قصد دریافت وام خرید کالاهای مختلف را دارند می توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان است.
متقاضیان وام عجله کنید / به محض افتتاح حساب با اقساط 2 میلیونی 300 میلیون تومان وام دریافت کنید.
آن دسته از مشتریان بانک ملت که فاقد وجه نقد برای خرید کالاها و محصولات مختلف هستند، می توانند برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد این بانک اقدام کنند. تسهیلات حامی کارت در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان اعطا می شود. افرادی که قبلا از این طرح استفاده نکرده اند می توانند این تسهیلات را دریافت کنند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام با توجه به مدت بازپرداخت متغیر است و حداکثر به ۱۸ درصد می رسد. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه است.
با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. سود کل تسهیلات ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و کل مبلغ وام و سود ۳۰۶ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک ملت چه اهدافی را دنبال می کند؟

بانک ملت یکی از برترین بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد.این مجموعه به دنبال دستیابی به اهدافی چون رشد و بهره وری بانک ها، سودآوری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان است. و فرآیندهای مرتبط با سود و غیره
بانک ملت تاکنون توانسته است تندیس طلایی بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۵، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۴ و … را از آن خود کند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml