محدوده حساس قیمت دلار کجاست؟

اکو ایران: در مجموع بازار در حال نزدیک شدن به سطوح بحرانی است، مقاومت ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومانی و ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومانی دو حد مهم برای بازار دلار تهران هستند که در صورت عبور از آنها، جو خرید در بازار افزایش می یابد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات که روز سه شنبه از مقاومت ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومانی عبور کرد، روز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه داد و از مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومانی عبور کرد. قیمت دلار هرات روز چهارشنبه از ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و پس از کاهش ارزش درهم و صعود این بازار، از خط مقاومت عبور کرد. قیمت دلار در هرات با ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش بسته شد. روز چهارشنبه پشت خط قیمت دلار در هرات ۵۰ هزار و ۶۳۰ تومان بسته شد. به گفته دلالان سوخت، افزایش قیمت دلار در این دو روز به دلیل نرخ درهم امارات بوده است.

قیمت درهم امارات روز چهارشنبه با اختلاف مثبت ۸۰ تومانی در پله دوم کانال ۱۴ هزار تومان افتتاح شد و به ۱۴ هزار و ۳۲۰ تومان افزایش یافت و سپس با کاهش ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومانی به کار خود پایان داد. قیمت درهم نسبت به نرخ پایانی روز سه شنبه ۱۸۰ تومان افزایش یافت. در حالی که قیمت درهم ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است، دلار ۵۲ هزار و ۴۸۰ تومان برآورد شده است. اختلاف قیمت درهم هرات با دلار هرات روز چهارشنبه به بیش از ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت تتر در ابتدای معاملات روز چهارشنبه حدود ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان در نوسان بود و با افزایش قیمت دلار و درهم به ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان رسید، اما نتوانست بالاتر از این سطح تثبیت شود. اختلاف قیمت تتر و دلار هرات که از هفته گذشته به هزار تومان رسیده بود، با افزایش قیمت دلار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش یافت.

به گفته تحلیلگران، اگر افزایش درهم متوقف شود، ممکن است قیمت دلار نیز کاهش یابد. معامله گران فنی بر این باورند که بازار فارکس باعث ایجاد بیش خرید و واگرایی منفی در سطوح نمودار فعلی شده است که نشان می دهد قیمت دلار پتانسیل اصلاح دارد. اما اگر درهم به افزایش خود ادامه دهد، قیمت دلار نیز افزایش خواهد یافت. اولین مقاومت قیمت دلار پس از ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان در مرز ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

در مجموع بازار در حال نزدیک شدن به سطوح بحرانی است که مقاومت ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومانی و ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومانی دو مرز مهم برای بازار تهران هستند که در صورت عبور از آنها، روحیه خرید در بازار افزایش می یابد.

موضوع بازار این است که دلالان قیمت دلار هرات را در کانال ۵۲ هزار تومان اعلام کردند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml