محدوده قیمت جدید به دلار

اکو ایران: قیمت دلار هرات وارد محدوده جدید ۴۹۲۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان شده است و تنها تثبیت روزانه بالاتر یا کمتر از این حدود می تواند روند جدیدی به قیمت بدهد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار روز شنبه افزایش یافت و از زمین فاصله گرفت. قیمت دلار هرات روز شنبه از ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز شد و با ۴۹ هزار و ۸۷۰ تومان افزایش به پایان رسید. این در حالی بود که قیمت دلار هرات برای روز بعد حتی از کانال ۵۰ هزار تومانی هم بالا رفت، اما پشت خط روند نزولی خود را ادامه داد و در ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات با اختلاف مثبت ۷۰ تومانی به ۱۳۷۸۰ تومان رسید و با ۳۰ تومان کاهش به ۱۳۷۵۰ تومان پایان داد. با این قیمت درهم ۵۰ هزار و ۴۶۰ تومان برآورد شده است. اختلاف قیمت درهم با دلار هرات روز شنبه اندکی تعدیل شد و به ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار سلیمانیه روز شنبه با قیمت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان باز شد و با نرخ مثبت درهم شروع به افزایش کرد و از ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان گذشت اما در ادامه با کاهش درهم، قیمت دلار سلیمانیه از این سطح عقب نشینی کرد. قیمت دلار سلیمانیه روز شنبه دو بار تلاش کرد تا بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان تثبیت شود و دو بار هم شکست خورد. سلیمانیه پشت خط قیمتی ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر بامداد شنبه ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت تتر در این سطح باقی ماند و با افزایش ۶۰۰ تومانی سعی در تثبیت بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان داشت.

روز شنبه صحبت های این نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین در بازار دست به دست شد. به گفته تجار، در صورت وقوع، تورم سایر کالاها ممکن است بازار ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته تحلیلگران فنی، بازگشت قیمت از کف ۴۹۲۰۰ تومانی عقب نشینی است و ممکن است قیمت دلار دوباره به سمت حمایت حرکت کند. اما اگر امروز قیمت دلار بتواند بالای ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان تثبیت شود، در این صورت قیمت دلار از کاهش بیشتر متوقف شده است. در مجموع قیمت دلار هرات وارد محدوده جدید ۴۹۲۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان شده است و تنها تثبیت روزانه بالاتر یا کمتر از این حدود می تواند روند جدیدی به قیمت بدهد.

نکته بازار ارز این بود که می گفتند بازار هرات تزریق شده و دلار بالا و تومان پایین است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml