محدوده مقاومتی دلار کجاست؟ حرکت مشکوک تتر در صبح پنجشنبه

اکوایران: از دیدگاه تحلیلگران فنی، حداکثر قیمت موقت دلار هرات ۵۱۸۵۰ تومان و محدوده مقاومتی مهم ۵۱۸۰۰ تا ۵۲۰۰۰ تومان خواهد بود. قیمت تتر بامداد پنجشنبه با کاهش مشکوکی روبرو شد و به حدود ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات پس از افزایش به ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان، گران فروشی شد و در پایان هفته، روز پنجشنبه اصلاح شد. قیمت دلار هرات در روز پنجشنبه به حدود ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت. اما با شدت گرفتن تنش در خاورمیانه و حمله آمریکا و انگلیس به یمن، روز جمعه بازار ارز و ارز پشت خط بالا رفت. قیمت دلار در هرات روز جمعه با اختلاف مثبت ۱۷۰ تومانی تا ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد و با افزایش معاملات پشتوانه روز جمعه روی قیمت ۵۱ هزار و ۶۴۰ تومان بسته شد.

کانال معاملات دلار سلیمانیه که از ابتدای هفته کاهش یافته بود، روز پنجشنبه فعال شد. قیمت دلار سلیمانیه روز جمعه با قیمت ۵۲ هزار و ۱۳۰ تومان آغاز شد و با افزایش ۵۲ هزار و ۴۹۰ تومانی به پایان رسید. اختلاف قیمت دلار در سلیمانیه با دلار در هرات روز جمعه به بیش از ۸۰۰ تومب رسید.

قیمت تتر که با افزایش قیمت دلار به ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده بود، بامداد پنجشنبه با کاهش مشکوکی به حدود ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز جمعه بین دو سطح ۵۱۸۰۰ تومان و ۵۲۴۰۰ تومان در نوسان بود. خط مقاومت ۵۲۴۰۰ توکن برای قیمت تتر مهم است و صبح شنبه قیمت تتر در تلاش بود تا این خط را بشکند. قیمت تتر از روز پنجشنبه تاکنون بیش از دو هزار تومان نوسان داشته است.

از دیدگاه تحلیلگران فنی، حداکثر قیمت موقت دلار هرات ۵۱۸۵۰ تومان و محدوده مقاومتی مهم ۵۱۸۰۰ تا ۵۲۰۰۰ تومان خواهد بود. به گفته آنها تا زمانی که قیمت از این محدوده عبور نکند، قیمت دلار می تواند به سمت حمایت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومانی حرکت کند. به گفته معامله گران، اگر سطح تنش در خاورمیانه افزایش یابد، این می تواند سوخت افزایش قیمت دلار باشد، اما تجربه نشان داده است که بازارساز پس از هر تنش در بازار تزریق می کند و قیمت افزایش یافته است. . . کنترل شده است. اگر قیمت درهم روز شنبه از ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان عبور کند، ممکن است قیمت دلار امروز از خط مقاومت در هرات عبور کند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml