محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟ + عکس

پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود. کاروان تیم فوتبال النصر که در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس می رود، رونالدو روز دوشنبه با یک پرواز ویژه وارد تهران می شود و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس می شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود. کاروان تیم فوتبال النصر روز دوشنبه با یک پرواز ویژه برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران می شود و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس می شود.
گفته می شود دو طبقه از این هتل به تیم النصر اختصاص داده شد تا رونالدو و یارانش از شرایط مساعدی بهره مند شوند.
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
سوئیت رونالدو نیز در یکی از این دو طبقه قرار دارد و حتی اگر در طبقه دیگر هتل سوئیت ویژه ای برای او تهیه کنند، جز سعودی ها اجازه تردد به آنجا را نخواهد داشت و طوری هماهنگ خواهد شد که تنها تعداد کمی از کارکنان می توانند خدمات روزانه هتل را ارائه دهند. آنها می توانند به آنجا سفر کنند اما به گونه ای محافظت می شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند وارد طبقه محل اقامت کاروان النصر شود یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو برود.

تصویر محل اقامت رونالدو در تهران

محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس محل اقامت لوکس و لاکچری رونالدو در تهران کجاست؟  + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml