محکومیت پنج میلیاردی برای ۹ هزار یورو

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده شرکت ترخیص کار متخلف به دلیل عدم انجام تعهدات ارزی به مبلغ ۹۰۰۰ یورو خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در پی شکایت بانک شاکی پرونده یک شرکت ترخیص کالا به دلیل عدم انجام تعهدات ارزی قاچاق به مبلغ ۹۰۰۰ یورو در ششم رسیدگی شد. شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از رسیدگی به محتویات پرونده و عدم ارائه مستندات معتبر، تخلف انتساب را قطعی اعلام و متهم را علاوه بر استرداد به پرداخت پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. ارز به میزان تعهدات ارزی.»

نجف زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت بانک تجارت استان و بازرسی بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و تجاری، قاچاق کالا و ارز، بهداشت و دارو و… رسیدگی به موضوع از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تماس تلفنی ۱۳۵ جهت گزارش به تعزیرات حکومتی استان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml