مدیر سابق هواوی: سیستم عامل هارمونی در سال ۲۰۲۴ برای رایانه ها عرضه می شود

در حالی که کاربران منتظر معرفی ویندوز ۱۲ مایکروسافت هستند، حالا گفته می شود که سیستم عامل هارمونی برای رایانه ها در دسترس است.

به گزارش اخبار تایمز؛ اوایل سال جاری، یک توسعه دهنده چینی موفق شد نسخه متن باز سیستم عامل هارمونی هواوی را بر روی لپ تاپ HP نصب کند. حالا یکی از مدیران سابق هوآوی اعلام کرده که سال آینده این سیستم عامل برای کامپیوترها هم می آید.

هارمونی با بسیاری از دستگاه ها سازگار است و حتی می توان از آن برای خودروهای هوشمند استفاده کرد. با این حال، هنوز به طور رسمی برای رایانه های شخصی و لپ تاپ منتشر نشده است. موضوعی که ظاهرا به زودی تغییر خواهد کرد.

سیستم‌عامل هارمونی برای کامپیوتر و لپ‌تاپ

توسعه دهنده ای که موفق به اجرای Harmony بر روی لپ تاپ اچ پی شده بود، ویدئویی را منتشر کرد که نشان می داد آن به خوبی کار می کند. اما برای اینکه یک سیستم عامل بتواند کارهای مختلف را بدون مشکل انجام دهد نیاز به بهینه سازی های مختلفی دارد و به همین دلیل نمی توان از عملکرد نسخه فعلی هارمونی بر روی کامپیوترها راضی بود.

سیستم‌عامل هارمونی

حالا «وانگ چنگلو» یکی از مدیران سابق هوآوی و مدیرعامل فعلی توسعه صنعت دیجیتال شنژن کاهونگ، از احتمال عرضه رسمی سیستم عامل هارمونی برای رایانه ها در سال آینده خبر داده است.

چنگلو در واکنش به پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به عرضه این سیستم عامل اشاره کرد. در واقع، یکی از کاربران این سوال را مطرح کرده بود که “آیا سیستم عامل هارمونی سال آینده برای رایانه ها عرضه می شود؟” چانگلو در پاسخ به این سوال فقط از کلمه “بله” استفاده کرد. بنابراین ظاهرا سال آینده باید منتظر عرضه سیستم عامل هواوی برای کامپیوتر باشیم. با این حال، تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

در حالی که چنگلو به عرضه هارمونی برای رایانه ها اشاره کرده است، کاربران منتظر معرفی سیستم عامل ویندوز ۱۲ از سوی مایکروسافت هستند. اگرچه سیستم عامل هواوی تهدیدی برای مایکروسافت محسوب نمی شود، اما می توان از آن حداقل در برخی از لپ تاپ های هواوی استفاده کرد و درآمد ردموندی را هرچند اندک کاهش داد.

باید منتظر ماند و دید هواوی سیستم عامل هارمونی را برای کاربران عرضه می کند یا گفته های مدیر سابق این شرکت اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml