مدیر عامل OpenAI امروز پروژه Worldcoin را راه اندازی می کند

پروژه ارز دیجیتال ورلد کوین سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، امروز عمومی خواهد شد.

به ‘گزارش اخبار تایمز، ارز دیجیتال سام آلتمن، مدیر عامل شرکت هوش مصنوعی OpenAI، بالاخره امروز رسما راه اندازی خواهد شد. اکانت توییتر پروژه Worldcoin نیز اعلام کرد که بالاخره زمان انجام این کار فرا رسیده است. این به این معنی است که امروز توضیح داده خواهد شد که چگونه توکن Worldcoin به صورت عمومی برای عموم توزیع می شود.

سام آلتمن و الکس بلینیا در اطلاعیه ای اعلام کردند که عرضه عمومی و جهانی پروژه Worldcoin به طور رسمی از امروز آغاز شده است. اکنون کاربران می توانند اپلیکیشن World را که یک کیف پول رمزنگاری است، دانلود کنند. در این اپلیکیشن امکان رزرو نوبت برای بازدید از مراکزی که در کشورهای مختلف راه اندازی شده اند برای اسکن عنبیه افراد با دستگاهی به نام Orb و دادن توکن رایگان به آنها وجود دارد.

مدیر عامل OpenAI امروز پروژه Worldcoin را راه اندازی می کند

پروژه Worldcoin امیدوار است در آینده از این پلتفرم قابل اعتماد برای ارائه خدمات مالی مختلف به افراد واقعی و جلوگیری از مداخله ربات های هوش مصنوعی استفاده کند.

به گزارش بلومبرگ و به نقل از منابع آشنا به Semafor، پروژه ارز دیجیتال Worldcoin که به طور مشترک با مشارکت سام آلتمن تأسیس شده است، قرار است از امروز به طور رسمی شروع به کار کند. بنابراین احتمالا باید تا زمان اعلام شرایط انتشار این توکن صبر کنیم.

سخنگوی Tools for Humanity، شرکت سازنده Worldcoin، از اظهار نظر خودداری کرد. اما حساب توییتر Worldcoin توییتی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «زمان فرا رسیده است». این پست فقط تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۳ را ذکر می کند و اطلاعات دیگری ندارد. همین تاریخ را در وب سایت پروژه می بینیم.

مدیر عامل OpenAI امروز پروژه Worldcoin را راه اندازی می کند

Worldcoin برای تخصیص رمزارز از اسکن عنبیه استفاده می‌کند

پروژه Worldcoin می‌خواهد به هر شخص واقعی یک رمز ارز دیجیتال بدهد. این پروژه از دستگاهی برای اسکن عنبیه چشم برای تایید هویت افراد استفاده می کند. پس از انجام این کار، توکن ها به صورت رایگان ارائه می شوند.

پروژه جدید ایجاد شده توسط خالق ChatGPT با برخی انتقادات مربوط به حریم خصوصی روبرو شده است. «ادوارد اسنودن» در سال ۲۰۲۱، زمانی که آلتمن Worldcoin را معرفی کرد، گفت که کاتالوگ نباید توسط چشم انسان جمع آوری شود.

سام آلتمن و OpenAI از سال گذشته با عرضه مدل های هوش مصنوعی محبوب مانند ChatGPT در کانون توجه قرار گرفتند. او اکنون توسط قانونگذارانی که قبلاً با آنها در کنگره ملاقات کرده بود، از نزدیک تحت نظر است.

پروژه Worldcoin در حال حاضر در کشورهایی مانند اسپانیا راه اندازی شده است، اما امروز باید شاهد راه اندازی جهانی آن باشیم. در این پروژه از پروتکلی به نام World ID استفاده شده است که از احراز هویت با “اثبات فردیت” برای اثبات منحصر به فرد بودن افراد آنلاین استفاده می کند.

پروژه Worldcoin تاکنون موفق به جذب سرمایه های هنگفتی شده است. به عنوان مثال، آلتمن توانست در ماه می ۱۱۵ میلیون دلار برای این پروژه جمع آوری کند. حال باید دید امروز چه برنامه هایی برای این ارز دیجیتال اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml