معرفی خدمات تشریفات مراسم ترحیم توسط گروه موسیقی ترحیم عرفانی سوگ بانگ

معرفی گروه ترحیم عرفانی سوگ بانگ برای مجالس ترحیم و ختم

گروه موسیقی ترحیم عرفانی سوگ بانگ از سازهای سه تار، نی، دف به همراه خواننده و سیستم صوتی تشکیل شده است. این گروه از سال ۱۳۸۰ فعالیت تخصصی خود را در زمینه ی موسیقی سوگواری و ترحیم عرفانی و تشریفات برگزاری مراسم ترحیم و یادبود آغاز کرده است. اجرای گروه سوگ بانگ در مراسم سوگواری همانند کنسرتی با شکوه همراه با تک نوازی نی و سه تار و دکلمه ی شعر آغاز میشود و فضایی روحانی و عرفانی به مراسم ترحیم عرفانی می بخشد.

گروه موسیقی سوگ بانگ به عنوان گروه موسیقی ترحیم عرفانی

 اجرای تصانیف و ترانه های سنتی و قدیمی و نوستالژیک در کنار آهنگ های پاپ و امروزی، باعث شده که گروه سوگ بانگ بتواند سلایق مختلف را جذب کند و تمامی میهمانان و مدعوین با رضایت کامل به تماشای اجرای گروه بنشینند. نوازندگان ماهر و چیره دست که اغلب فارغ التحصیل رشته ی موسیقی هستند، به همراه سیستم صوتی حرفه ای و صدابردار ماهر، همگی باعث شده که گروه موسیقی سوگ بانگ در میان خانواده های محترم ایرانی اعتبار بالایی را به خود اختصاص دهد. گروه موسیقی ترحیم عرفانی “سوگ بانگ” با اجرای تصانیف و اشعاری عرفانی و خاطره انگیز و محزون متشکل از سازهایی عرفانی و حزن انگیز ( سه تار، نی، عود، دف و…) با سابقه ای طولانی در امر اجرای مراسم های ختم و سوگواری و ترحیم عرفانی و با داشتن خواننده و نوازنده هایی ماهر و چیره دست و همچنین سیستمِ صوتی کاملا حرفه ای، مراسمی با شکوه و رسمی را برای شما خانواده های محترم ایرانی به اجرا می گذارد.

گروه دف و نی برای مراسم ختم

خواننده مراسم ترحیم عرفانی

خواننده مراسم ترحیم عرفانی کسی است که مسلط به ردیف ها و آوازهای موسیقی سنتی ایران است‌. همچنین در خواندن آهنگ ها و ترانه های پاپ و قدیمی و نوستالژیک هم مهارت کافی دارد. کاملا با موسیقی و نواختن ساز آشنایی و همچنین تسلط کافی در اداره‌ی مجلس ترحیم و بزرگداشت به عنوان یک مجری با روابط عمومی بالا را دارد. خواننده ی گروه موسیقی عرفانی سوگ بانگ تمامی موارد ذکر شده را دارا می باشد و همچنین تسلط کافی در نواختن ساز سه تار را دارد که تکنوازی های سه تار وی در مراسم ختم و سوگواری و ترحیم عرفانی از طرف خانواده و اطرافیان متوفی و میهمانان و مدعوین حاضر در مراسم بسیار مورد توجه قرار می گیرد‌.

گروه موسیقی مراسم ترحیم

گروه دف و نی برای مراسم ترحیم

گروه دف و نی برای مراسم ترحیم عرفانی از پرطرفدارترین گروه های موسیقی سوگواری و ترحیم عرفانی به شمار می آید‌. ساز نی به دلیل سوز و حزنی که دارد از گذشته های دور همواره در مراسم های سوگواری و ترحیم و تعزیه و… مورد استفاده قرار می گرفت. خانواده های داغدار ایرانی بسیار مایل هستند که در مراسم ترحیم عزیزانشان از ساز نی استفاده شود. نوای دشتی سوزناک و شوشتری و همایون با ساز نی همه را تحت تاثیر قرار می دهد و فضایی عرفانی و حزن انگیز را به مجلس ترحیم می بخشد. نی وقتی کنار دف قرار می گیرد، آنچنان شور و حالی به مجلس ترحیم می بخشد که تمام میهمانان و مدعوین تحت تاثیر قرار گرفته و بی اختیار اشک از گونه هایشان سرازیر می شود. دو نوازی دف و نی در گروه موسیقی عرفانی سوگ بانگ همواره یکی از آیتم های مهم اجرای گروه سوگ بانگ به حساب می آید و بسیار هم از طرف خانواده و نزدیکان متوفی مورد استقبال قرار می گیرد.

شماره تماس: ۰۹۱۹۵۷۱۷۹۹۳

پذیرایی مراسم ترحیم توسط گروه سوگ بانگ

گروه سوگ بانگ این امکان را برای خانواده های محترم داغدار و معزا فراهم آورده که از ابتدا تا انتهای برگزاری مراسم عزیزان از دست رفته ی خانواده های ایرانی در کنارشان باشد. به دلیل اینکه در زمان از دست دادن سوگ عزیز، برنامه ریزی و برگزاری مراسم ترحیم مشکل و سخت میباشد، گروه سوگ بانگ برای کمک و همراهی شما عزیزان آماده ارائه‌ی خدمات پذیرایی از جمله حلوا و خرما، ارائه پک میوه و فینگرفود از ابتدای مراسم تا انتهای برای  شما عزیزان می باشد.

گل آرایی تزیین میز ترحیم برای مجلس ختم

گل آرایی مزار، گل آرایی برای مجالس ختم، تاج گل برای تزیین روی میز ترحیم و  ختم از خدمات گروه سوگ بانگ میباشد. استفاده از رنگ گل درست برای مجلس ختم و ترحیم، در واقع ادای احترام به فرد متوفی است که باید توسط افراد حرفه ای انجام شود.

تزیین و چیدن میز ترحیم و تاج گل و تصویربرداری از مراسم و همه و همه خدماتی ست که در دستور کار گروه موسیقی ترحیم سوگ بانگ قرار گرفته و خانواده های محترم معزا می توانند با خیال راحت ار صفر تا صد برگزاری مراسم یادبود عزیزان از دست رفته ی خود را به ما بسپارند.

معیار های انتخاب یک گروه موسیقی ترحیم عرفانی

معیارهای انتخاب یک گروه موسیقی ترحیم عرفانی از جانب خانواده های داغدار می تواند مختلف باشد. اما اغلب خانواده ها مایل هستند گروهی را به مراسم ترحیم عزیزانشان دعوت کنند که در درجه ی اول تجربه و مهارت کافی در اجرا و مدیریت مراسم داشته باشند. خواننده و نوازنده ها مسلط به اجرا و نواختن آهنگ های هم سنتی و هم پاپ باشند. شیک و خوش لباس و آراسته باشند. سر وقت در محل اجرای مراسم حاضر بوده و آن تایم باشند. به آیتم هایی که وعده ی اجرای آنها را داده اند وفادار باشند. اجرایی سوزناک و در عین حال روحانی و عرفانی و آرامش بخش را به معرض تماشا بگذارند. گروه موسیقی عرفانی سوگ بانگ با افتخار این ضمانت و تضمین را می دهد که به تمامی موارد ذکر شده وفادار بوده و اجرایی باشکوه همچون کنسرت را به خانواده های محترم و معزی هدیه می دهد.

چرا گروه موسیقی سوگ بانگ را انتخاب کنیم؟

گروه موسیقی ترحیم عرفانی سوگ بانگ نوازندگانی چیره دست و ماهر و باتجربه را همواره در اجراهای خود به همراه دارد. از سیستم صوتی حرفه ای و صدابردار ماهر استفاده می کند تا صدایی ملایم و مطلوب را به گوش میهمانان برساند. خواننده ی گروه موسیقی سوگ بانگ تحصیل کرده‌ی رشته ی موسیقی بوده و هم نوازنده ی سه تار و مسلط به خواندن آوازها و تصانیف سنتی و آهنگ های پاپ می باشد. گروه موسیقی سوگ بانگ وقت شناس بوده و همواره سر ساعت معین در محل اجرای مراسم حاضر می شود. گروه موسیقی سوگ بانگ اجرایی همانند کنسرتی باشکوه و وزین را در مراسم سوگواری و یادبود عزیزان شما به معرض نمایش می گذارد. گروه موسیقی سوگ بانگ تجربه ای طولانی در امر اجرای مراسم ترحیم عرفانی دارد و همواره با رضایت کامل خانواده های محترم داغدار اجرای خود را به پایان می رساند.

خواننده ی گروه موسیقی سوگ بانگ ترک زبان بوده و علاوه بر خواندن تصانیف فارسی، ترانه های ترکی را نیز در مراسم هایی که مربوط به خانواده های ترک زبان می باشد، اجرا می کند.

شماره تماس: ۰۹۱۹۵۷۱۷۹۹۳

اجرای مراسم ختم در منزل با گروه موسیقی سوگ بانگ

بسیاری از خانواده های داغدار ایرانی مراسم شام غریبان و یادبود و ترحیم، مراسم هفتم و چهلم و سالگرد عزیزان از دست رفته ی خود را در منزل و یا در سالن اجتماعات ساختمان خود برگزار می کنند‌. گروه موسیقی ترحیم سوگ بانگ اجراهای فراوانی را در منزل داشته است. اجراهای در منزل از حس و حال فراوانی برخوردار هستند و بسیار سوزناک و عرفانی برگزار میشوند. حدود یک ساعت قبل از شروع مراسم، سیستم صوتی در منزل مورد نظر نصب میشود تا در حضور میهمانان مزاحمتی برای کسی ایجاد نشود. نوازندگان به همراه خواننده گروه سوگ بانگ نیم ساعت قبل از شروع مراسم در محل حاضر شده و پس از تست صدا اجرا آغاز میشود. نور سالن کم شده و مراسم در سکوتی عمیق و روحانی با حس و حالی عمیق آغاز میشود‌. با تکنوازی سه تار و نی و دکلمه ی شعر فضایی عرفانی و حزن انگیز بر مراسم حاکم میشود و سپس خواندن تصانیف آغاز میشود. گروه موسیقی ترحیم عرفانی سوگ بانگ، بهترین اجراهای خود را در منزل داشته است.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به سایت https://soogbang.com مراجعه کنید.

رزرو و راه های تماس با گروه موسیقی سوگ بانگ

شما خانواده های محترم ایرانی میتوانید از طریق شماره تماس زیر به صورت مستقیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: ۰۹۱۹۵۷۱۷۹۹۳

شما عزیزان میتوانید از طریق تماس مستقیم تلفنی و یا از طریق اس‌ام اس و یا پیام در واتساپ و تلگرام از طریق شماره بالا می باشد. همچنین می توانیداز طریق اینستاگرام سوگ بانگ و گذاشتن پیغام و دایرکت با مدیریت گروه موسیقی عرفانی سوگ بانگ در تماس باشید و مراسم خودتون رو رزرو کنید. مدیریت گروه سوگ بانگ تمام تلاش خود را می‌کند تا به شکلی راحت، هماهنگی‌های لازم با شما عزیزان انجام شود و اجرایی باشکوه و آبرومند را برای شما عزیزان در مراسم ترحیم عرفانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml