مسکن به کما رفت؟/ مردمی که جرات ندارند دنبال خانه برای خرید و اجاره بروند

مدتی است مسکن در کما به سر می برد و خرید و فروش در آن کمتر است و به همین دلیل مردم فکر می کنند این رکود به معنای کاهش قیمت است در حالی که اینطور نیست.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از خبرآنلاین؛ وزیر راه و شهرسازی از کاهش قیمت مسکن خبر داد و این روند ادامه دارد.

اگرچه مهرداد بذرپاش رسماً از کاهش قیمت مسکن خبر داده است، اما از فروردین سال گذشته تاکنون آماری از قیمت مسکن اعلام نشده است.

در این راستا در نظرسنجی شما کاهش قیمت مسکن در بازار چقدر است؟ آیا شما چنین رصدی دارید و با توجه به اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادامه این روند، آیا سیگنالی دال بر کاهش قیمت مسکن می بینید؟، کاربران خبرآنلاین به بیان نظرات خود پرداختند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: بزرگترین اتفاق ایجاد رکود در همه بخش ها با کاهش شدید قدرت خرید مردم و گسترش فقر است.

کاربری خاطرنشان کرد: رکود باعث کاهش قیمت نمی شود، فقط باعث کاهش و توقف تولید می شود. بیکاری را افزایش می دهد و باعث جهش قیمت ها در آینده می شود.

یکی از کاربران خبرآنلاین خاطرنشان کرد: هیچ چیز ارزان نیست.

کاربر دیگری بیان کرد: تجربه ای وجود ندارد، پارسال به شدت بالا رفت، امسال هیچکس پول ندارد و بازار تقاضا ندارد. قیمت ها اندکی افزایش یافته است. حالا آقای بذرپاش می خواهد دستاوردهایی داشته باشد.

کاربری نوشت: به دلیل فشار روانی قیمت ها دچار انواع بیماری ها شده ایم. ما جرات پیگیری قیمت خودرو و خانه برای خرید و رهن را نداریم. همین استرس تمدید سال به سال برای ما خیلی زیاد است.

کاربر دیگری گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار مسکن و گرانی ساخت و ساز، به نظر می رسد سرمایه کمتری وارد این بازار می شود و به همین دلیل رکود باعث کاهش خرید شده و برخی مجبور به کاهش قیمت شدند، اما کل این بازار اشتباه نکنید، این مسکن نیست.

یکی از کاربران خبرآنلاین خاطرنشان کرد: مدتی است که مسکن در کما به سر می برد و خرید و فروش کمتری در آن وجود دارد، به طوری که مردم فکر می کنند این رکود به معنای کاهش قیمت است در حالی که اینطور نیست.

کاربری یادآور شد: در محله ما هر ماه قیمت افزایش یافته و همچنان ادامه دارد.

یکی از کاربران خبرآنلاین گفت: در خرید و فروش رکود وجود دارد اما قیمت ها در حال افزایش است. به گفته کارشناسان اقتصادی، رکود تورمی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml