مشارکت ۲۲۰هزار نفری در اولین قسمت مسابقه صداتو

بیش از ۲۱۷ هزار نفر به واسطه ماژول پرسش و پاسخ در بخش تعاملی اولین قسمت مسابقه صداتو شرکت کردند.

به گزارش اخبار تایمز، مسابقه صداتو در قالب یک مسابقه پرهیجان برای نخستین بار همراه با امکان تعامل کاربران حین تماشای برنامه در شبکه نمایش خانگی، توانست آمار مشارکت ۲۱۷ هزار نفری را به خود اختصاص دهد.

این تعداد مشارکت در ۴۸ ساعت ابتدایی پخش قسمت اول مسابقه صداتو ثبت شده و مطابق اطلاع خبرنگار ما این ۲۱۷ هزار کاربر در مجموع به یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۰ سوال پاسخ داده‌اند.

مشارکت 220هزار نفری در اولین قسمت مسابقه صداتو

ماژول پرسش و پاسخ حین تماشای برنامه، فضایی است که فیلیمو برای نخستین بار آن را روی «صداتو» آزمایش کرده تا بینندگانی که در منزل مسابقه را دنبال می‌کنند هم بتوانند در هیجان آن هر چه بیشتر شریک شوند.

این ماژول به گونه‌ای طراحی شده که درست در نقطه‌ای که شرکت‌کننده حاضر در استودیو مشغول انتخاب و حدس پاسخ درست است، برای بیننده‌ای که در حال تماشای آنلاین است، همان سوال مطرح شده و او باید در ۲۰ ثانیه گزینه مورد نظرش را انتخاب کند.

طبق آمار منتشر شده که در قسمت اول مسابقه صداتو نمایش داده شد، از بین شش سوال مطرح شده در قسمت نخست، ۲۹ درصد به سوال اول، ۵۱ درصد به سوال دوم، ۷۶ درصد به سوال سه، ۲۳ درصد به سوال چهارم، ۶۷ درصد به سوال پنجم و ۲۶ درصد به سوال ششم پاسخ درست داده‌اند.

لازم به ذکر است که احتمالاً  آمار مشارکت در قسمت‌های بعدی «صداتو» افزایشی است چرا که «عدم به روز رسانی» و «عدم اطلاع از قرعه کشی و اهدای جایزه» باعث افزایش میزان مشارکت خواهد بود.

مسابقه صداتو در هر قسمت با قرعه‌کشی بین افرادی که به چهار سوال از شش سوال پاسخ درست بدهند، به سه نفر و به هرکدام یک سکه تمام بهار آزادی جایزه می‌دهد و در قسمت بعدی با نمایش نام و چهره برندگان، آن‌ها را معرفی می‌کند.

مسابقه صداتو یک جُنگ جذاب موسیقیایی-معمایی است که هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح در فیلیمو منتشر می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml