معامله گران فارکس به فراخوان های مارجین روی آوردند

اکوایران: به طور کلی، با افت بازارها از سقف، بسیاری از معامله گران به سمت مارجین کال روی آوردند. اگر قیمت درهم امارات در روز دوشنبه ثابت بماند، قیمت دلار ممکن است افزایش یابد. در غیر این صورت سطح حمایت بعدی دلار ۵۱۲۰۰ توکن خواهد بود.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات در کانال ۵۲ هزار تومان در یک روز بود. قیمت دلار هرات روز یکشنبه از ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان آغاز شد و در نیمه اول به ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت. با این حال، با توجه به صحبت های محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر ضرب سکه های بدون تاریخ، روند نزولی بازار ارز و ارز ادامه یافت. قیمت دلار در نیمه دوم با افت ۵۱ هزار و ۹۵۰ تومانی سفر خود را به پایان رساند. پشت خط بازه حمایتی ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان باقی ماند و قیمت دلار هرات روی ۵۱ هزار و ۸۷۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات با اختلاف مثبت ۸۰ تومانی تا ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان آغاز شد و در نیمه اول به ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت. قیمت درهم امارات در نیمه دوم با کاهش ۱۴ هزار و ۵۳۰ تومانی به فعالیت خود پایان داد. با این قیمت درهم، دلار ۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان برآورد می شود. اختلاف قیمت تخمینی درهم با دلار هرات حدود ۱۵۰۰ تومان بود که رقم قابل توجهی است. درهم حواله امارات تنها بازاری بود که بالاتر از نرخ ارز روز شنبه بسته شد.

قیمت تتر روز یکشنبه از حداقل ۵۳ هزار تومان به ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت و با سایر بازارها کاهش یافت. قیمت تتر در محدوده ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی ماند و در مرز ۵۳ هزار تومان معامله شد.

به طور کلی، با سقوط بازارها از بالا، بسیاری از معامله گران به حاشیه خرید روی آوردند. قیمت دلار هرات در روز یکشنبه با کاهش به سقف حمایتی ۵۱۸۰۰ توکن رسید. اگر قیمت درهم امارات در روز دوشنبه ثابت بماند، قیمت دلار ممکن است افزایش یابد. در غیر این صورت سطح حمایت بعدی دلار ۵۱۲۰۰ توکن خواهد بود. به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار ممکن است برای مدتی در کانال ۵۱ هزار تومان نوسان داشته باشد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml