معرفی بهترین شهرک های مسکونی کیش

حدود ۵۰ سال است که در کیش به‌عنوان یک جزیره توریستی سرمایه‌گذاری شده است. امکانات رفاهی و گردشگری زیادی در کیش ساخته شده‌اند و به‌تبع آن، شهرک های مسکونی مختلفی نیز در آن راه‌اندازی شده‌اند. مهم‌ترین شهرک های کیش شامل صدف، دامون و شهر آفتاب می‌شوند.

همچنین بیش از ۵۰ هتل مانند هتل پارمیس کیش در جزیره به بهره‌برداری رسیده‌اند؛ هتل‌هایی که می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن فلای تودی به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

انتخاب محل اقامت در جزیره کیش

یکی از دغدغه‌های مسافران هنگام سفر به جزیره کیش، انتخاب محل اقامت است. بسیاری افراد گمان می‌کنند در هنگام سفر به جزیره حتماً باید در هتل‌های آن اقامت داشت. درست است که هتل‌های زیادی در کیش ساخته شده‌اند، اما شهرک های مسکونی نیز وجود دارند که می‌توان در آن‌ها سوئیت یا خانه اجاره کرد.

برای اجاره سوئیت‌های اختصاصی، چند منطقه با نرخ‌های متفاوت وجود دارند. سوئیت‌های برخی از این مناطق دارای امکانات لوکس هستند و در برخی دیگر می‌توان سوئیت‌های مقرون‌به‌صرفه پیدا کرد. طبیعتاً مواردی مثل نوساز بودن، دسترسی به امکانات و نزدیکی به ساحل روی قیمت اجاره خانه‌ها و سوئیت‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. بد نیست پیش از سفر به کیش، با شهرک های مسکونی مختلف آن بیشتر آشنا شویم.

شهرک ساحلی دامون

شهرک ساحلی دامون یکی از مناطق مدرن و مجهز جزیره کیش به‌حساب می‌آید. در این شهرک می‌توان به انواع ویلاها و سوئیت‌های اختصاصی دسترسی داشت. فضای زیبا و مدرن شهرک، افراد زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. دسترسی به ساحل اختصاصی، امکانات رفاهی و بیمارستان جزء مزایای شهرک دامون به حساب می‌آید. انواع مختلفی از خانه‌های دوبلکس، برج‌های مسکونی و آپارتمان‌های چند طبقه در این شهرک لوکس و مجلل ساخته شده‌اند.

علاوه‌بر ویلاهای دوبلکس و ساحلی، یک مرکز خرید مجهز نیز در شهرک دامون وجود دارد. در این مرکز خرید سه طبقه که یک طبقه آن به طور کامل به فودکورت اختصاص دارد، می‌توانید محصولات انواع برندهای پوشاک را خریداری کنید. همچنین با اقامت در شهرک دامون، به اغلب جاذبه‌های کیش دسترسی خواهید داشت. اگر می‌خواهید به مرکز خرید و ساحل این شهرک سری بزنید، بهتر است از طریق فلای تودی بلیط و هتل خود را رزرو کنید.

شهرک ساحلی دامون

شهرک صدف

یکی از مناطق مسکونی اصلی کیش که موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شرق جزیره دارد، شهرک صدف است. بسیاری از کیشوندان در این شهرک ساکن‌ هستند. تا به امروز، شش فاز از شهرک صدف ساخته شده و یک فاز دیگر از آن باقی مانده است. هرکدام از فازهای شهرک صدف، مراکز خدماتی مخصوص به خود را دارد. فضای این شهرک بسیار مدرن است و ساکنین از زندگی در آن رضایت دارند. مسافران می‌توانند به جای اجاره هتل‌های جزیره مانند هتل پارمیس کیش از وبسایت یا اپلیکیشن فلای تودی در این شهرک سوئیت اجاره کنند.

با اقامت در شهرک صدف، شما از طریق بلوار خلیج فارس به تمامی نقاط جزیره دسترسی خواهید داشت. شاید تنها نقطه ضعف این شهرک، فاصله آن تا ساحل باشد. نزدیک‌ترین خانه‌های شهرک صدف تا دریا، ۳.۵ کیلومتر با آن فاصله دارند. فاز دو شهرک صدف علاوه‌بر برخورداری از ساختمان‌های مدرن و زیبا، یک سینما و پارک مخصوص به خود دارد. از زمان ساخت خانه‌های این فاز نسبت فازهای سه، چهار و پنج که قدیمی‌ساز هستند، مدت زیادی نمی‌گذرد.

شهرک میرمهنا

میرمهنا در منطقه سفین قدیم یا عرب‌ها قرار دارد که قدیمی‌ترین منطقه مسکونی جزیره محسوب می‌شود. بخش نوساز جزیره که به نوبنیاد شهرت دارد، مملو از آپارتمان‌های تازه‌ساز و زیبا است. این بخش شامل خانه‌های ویلایی فاز F2، فاز A و فاز A2 است. وجود امکانات رفاهی مناسب باعث شده است این شهرک یکی از گزینه‌های مناسب برای زندگی محسوب شود.

ازآنجایی‌که شهرک میرمهنا فاصله نسبتاً زیادی با مناطق مهم جزیره دارد، از نظر قیمتی، پایین‌تر از دیگر مناطق مسکونی کیش است. کسانی که به دنبال سوئیت‌های قیمت مناسب در کیش هستند، می‌توانند این منطقه را در نظر داشته باشند. از این منطقه تا ساحل، فاصله چندانی نیست و می‌توان آن را پیاده طی کرد.

شهرک میرمهنا یا نوبنیاد به مناطقی مانند اسکله عرب‌ها یا اسکله قدیم، دانشگاه تهران، بازار عرب‌ها، بازار دیپلمات و بازار پارس خلیج دسترسی راحتی دارد. در بخش قدیمی شهرک، بیشتر بومی‌های جزیره ساکن‌ هستند. در این بخش که به آن سفین قدیم می‌گویند، نخلستان‌های بسیار قدیمی به چشم می‌خورد. ارزان‌ترین خانه‌های کیش را در سفین قدیم که سه فاز دارد، می‌توان پیدا کرد. به نسبت دیگر شهرک های جزیره، آپارتمان‌های متراژ پایین زیادی در منطقه سفین وجود دارند.

شهرک آفتاب کیش

یکی دیگر از مناطقی که بسیاری از گردشگران برای اجاره سوئیت به سراغ آن می‌روند، شهرک آفتاب است. سوئیت‌های اختصاصی شهرک آفتاب نیز بسیار لوکس و مجهز هستند. در این شهرک می‌توان سوئیت‌هایی با تراس دارای ویو دریا و امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی اجاره کرد. ۷۰ درصد مساحت شهرک آفتاب به فضای سبز اختصاص دارد و ساکنین به باشگاه بولینگ و بدن‌سازی نیز دسترسی دارند.

با اقامت در شهرک آفتاب کیش به مکان‌هایی مانند مرکز تجاری پردیس یک و دو، مرکز تجاری، بولینگ مریم و ساحل مرجان دسترسی آسانی خواهید داشت. چنانچه بخواهید در هتل اقامت داشته باشید نیز می‌توانید به کمک فلای تودی به تمامی هتل‌های جزیره مانند هتل پارمیس کیش دسترسی داشته باشید. در این سامانه، امکان مقایسه قیمت و امکانات تمامی هتل‌ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml