معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران + کد تخفیف

امروزه با بالا رفتن قیمت طلا، خرید و فروش نقره به عنوان زیورآلات رواج زیادی یافته است و اغلب افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از زیورآلات گرانقیمتی همانند طلا از نقره استفاده کنند. در همین راستا افرادی زیادی علاقه دارند که زیورآلات نقره مشابه طلا داشته باشند و علاقمند به خرید گردنبند نقره یا سرویس نقره مشابه طلا هستند.

از بین فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات نقره یکی از بهترین ها فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور می باشد که بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می کند از همین رو نسبت به فروشگاه های حضوری و اینترنتی دیگر قیمتی به مراتب کمتری دارد. در این بخش به معرفی محصولات این شرکت محبوب در زمینه ارائه زیورآلات نقره در کشور می پردازیم.

گردنبند نقره فروشگاه لوکس گلامور

یکی از بخش پرطرفدار در بین بانوان گردنبند نقره می باشد که می توان از آن به صورت روزانه و طولانی مدت بدون دغدغه تغییر رنگ استفاده کرد. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور نیز جزو بهترین مکان ها برای خرید گردنبند نقره با تنوع فوق العاده بالا می باشد که متناسب با همه سلیقه ها و بودجه ها دارای گردنبند می باشد که نمونه ای از این گردنبند نقره زنانه ها را در تصویر مشاهده می کنید.

به منظور مشاهده گردنبند های بیشتر با تنوع بالای ۴۰۰ مدل می توانید به بخش گردنبند نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

سرویس نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور

یکی دیگر از زیورآلات نقره که اغلب به عنوان جایگزین سرویس طلا عروس از آن استفاده می شود سرویس نقره است. بی شک خرید یک سرویس طلا سبک امروزه قیمتی بالای ۵۰ میلیون را طلب می کند و این در حالی است که شما با ۵ درصد این مبلغ می توانید سرویس نقره مشابه طلا خود را خریداری کنید که کاملا بر اساس قالب سرویس طلا ساخته شده اند که در بخش زیر نمونه هایی از این سرویس ها را مشاهده می کنید.

 خرید سرویس نقره مشابه طلا لوکس گلامور

به منظور مشاهده سرویس های بیشتر می توانید از بخش سرویس نقره فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور دیدن فرمایید.

ساعت نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور

یکی دیگر از اکسسوری های پرطرفدار در بین بانوان ساعت مچی می باشد که دارای تنوع قیمتی بالایی می باشند و یکی از لوکس ترین ساعت های استفاده شده در بین بانوان بی شک ساعت نقره می باشد. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران اقدام به عرضه کالکشن ساعت نقره با تنوع بالای ۲۰۰ مدل کرده است که در دو استایل سیاه قلم و جواهری می باشند و از لحاظ کیفیت و سلامت موتور دارای گارانتی دو ساله هستند که در این بخش نمونه های آنها را مشاهده می کنید.

خرید ساعت نقره زنانه

به منظور مشاهده طرح های بیشتر می توانید از بخش ساعت نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور دیدن فرمایید.

گوشواره نقره زنانه لوکس گلامور

از بین زیورآلاتی که خانم ها علاقمند به استفاده روزانه از آنها هستند گوشواره از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا به صورت پیرسینگ مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت استفاده نکردن سوراخ گوش بسته خواهد شد. گوشواره نقره نیز به توجه به عدم ایجاد حساسیت بر روی گوش، قیمت مناسب و از همه مهم ترمفید بودن استفاده از نقره برای بدن دارای طرفداران زیادی است. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور همانند دیگر بخش ها از تنوع بالایی در بخش گوشواره نقره برخوردار است که در اینجا نمونه هایی از آنها را مشاهده می کنید.

خرید گوشواره نقره زنانه

به منظور مشاهده طرح های بیشتر گوشواره می توانید از بخش گوشواره نقره زنانه فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور دیدن فرمایید.

دستبند نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور

یکی دیگر از بخش هایی که از تنوع بالایی در فروشگاه لوکس گلامور برخوردار است دستبند نقره می باشد که به صورت دستبند قفلی نقره، دستبند زنجیری، دستبند نقره تراش و … می باشند که با وزن ها و قیمت های متفاوت موجودند . نکته ای که باید در نظر گرفت این است که قیمت های عرضه شده در این فروشگاه نازلترین قیمت های موجود در بازار هستند به همین جهت می توانید با پول دستبند استیل صاحب دستبند نقره شیک شوید.

 دستبند نقره ارزان قیمت

به منظور مشاهده مدل های بیشتر می توانید از بخش دستبند نقره دخترانه و زنانه فروشگاه لوکس گلامور دیدن فرمایید.

خلاصه

اگر قصد خرید زیورآلات نقره به صورت مستقیم و بدون واسطه را دارید می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور کنید. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور به منظور ارج نهادن مشتریان خود کد تخفیفی نیز تقدیم آنها نموده است که در بخش زیر مشاهده می کنید

کد تخفیف: DX10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml