معرفی کوتاه خودرو دیگنیتی | با هم امکانات باورنکردنی خودرو دیگنیتی را ببینیم

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از شمانیوز؛ کرامت یکی دیگر از محصولات چین است. Dignity یک کراس اوور محبوب است. خودروی دیگنیتی توسط شرکت بهمن موتور وارد ایران شده است. این خودرو ظاهر جذابی دارد و سبک طراحی بدنه و سقف دیگنیتی پرایم به گونه ای است که آن را از اکثر SUV های موجود در بازار متمایز می کند. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی بیشتر این خودرو بپردازیم.

داخل دیگنیتی

خودروی دیگنیتی با ظاهری تهاجمی و سقفی شیب‌دار توسعه یافته و در داخل کابین هم غربیلک فرمان D-Cut اسپرت به چشم می‌خورد. خودروی دیگنیتی طول کلی ۴۶۸۵ میلیمتر، عرض ۱۸۶۵ میلیمتر، ارتفاع ۱۶۴۵ میلیمتر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلیمتر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدوداً ۱۵۷۰ کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر به خدمت گرفته شده است. ابعاد این خودرو بزرگ‌تر از چری تیگو ۷ است که می‌تواند فضای کابین بیشتری در اختیار سرنشینان قرار دهد. با این حال در خصوص طراحی داخل کابین گفتیم که خودروی دیگنیتی بیشتر از همه به طراحی اسپرت داخل کابین توجه داشته است، در صورتی که خودروی چری تیگو ۷ با روکش های چرمی داخل کابین و الگوهای طراحی، احساس سواری با یک خودروی لوکس و راحت را به شما منتقل می‌کند.

خودرو دیگنیتی

طراحی دیگنیتی

چهره دیگنیتی از نظر ظاهری در سگمنت کراس‌اوور کوپه قرار می‌گیرد و باید آن را به عنوان اولین کراس‌اوور کوپه بازار بدانیم. خودرویی که از نظر ظاهری بسیار جذاب است و خطوط بکار رفته روی بدنه و همچنین شیب پایانی سقف، می‌تواند نظر مخاطب را به سرعت جلب کند. برای یادآوری باید بگوییم که دیگنیتی دقیقاً در سگمنت مشابه خودروی معروف بی ام و X4 قرار می‌گیرد.

خودرو دیگنیتی

مشخصات دیگنیتی

برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از ۱.۵ تنی، پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. باتوجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی دیگنیتی، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می‌تواند مصرف سوخت ۱۰.۴ لیتری در شهر، مصرف سوخت ۵.۴ لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۷.۵ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی در شرایط کاملاً استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده‌های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

در بخش ایمنی، خودروی دیگنیتی به کیسه هوای ایمنی جانبی و سرنشینان جلو مجهز شده و همچنین از تجهیزات متنوع و پیشرفته‌ای همچون ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD، سیستم‌های کنترل کشش ATC و TRC و ASR و TCS، سیستم کمکی ترمز EVA -BA – BAS – EBA و همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC بهره‌مند شده است. علاوه بر این می‌توان به سیستم کنترل حرکتی خودرو در سراشیبی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم ترمز خودکار، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، چراغ های مخصوص روز و همچنین تعداد زیادی تجهیزات رفاهی و کاربردی دیگر اشاره داشت که جزییات آن را می توانید در صفحه مخصوص دیگنیتی، در مشخصات فنی مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml