معرفی دستگاه لیبل چسبان ای جی

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌ها برای هر خط تولیدی به شمار می‌رود. شما با استفاده دستگاه لیبل زن می‌توانید اطلاعات کوتاهی و مفیدی را در مورد محصول، روی آن بچسبانید. به همین دلیل خریداران معمولاً محصولاتی را خریداری می‌کنند که بر روی آن‌ها لیبل وجود داشته باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی را در مورد دستگاه برچسب زن یا لیبل زن به شما ارائه دهیم. اگر شما هم نیاز دارید در مورد این دستگاه اطلاعاتی داشته باشید، با ما همراه شوید.

دستگاه برچسب زن چیست؟

دستگاه لیبل زن، وسیله‌ای است که این امکان را به شما می‌دهد تا بر روی انواع مختلفی از محصولات و ظروف، برجسب‌های مناسب و مرتبطی را بچسبانید. تولیدکننده‌ها با استفاده از این دستگاه، اطلاعات بسیار کوتاهی از نوع محصول، قیمت، تاریخ تولید و مصرف و… را به خریداران نشان می‌دهند. به همین دلیل خرید دستگاه برچسب زن برای تمام تولید‌کننده‌ها ضروری است. در بسیاری از موارد، اطلاعات نوشته شده روی لیبل تأثیر زیادی در انتخاب و خرید محصول توسط خریدار می‌گذارد. روی لیبل‌ها، داده‌های مختلفی مانند اعداد، حروف، بارکد و… وجود دارد.

دستگاه لیبل زن در دو مدل دستی و اتوماتیک یا صنعتی در بازار وجود دارد. تولیدکننده‌ها با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و خرید دستگاه برچسب زن را انجام دهند. در صورتی که میزان تولید محصولات در کارگاه شما زیاد باشد، بهتر است از نوع اتوماتیک این دستگاه استفاده کنید؛ چرا که لیبل زن دستی بسیار زمان بر است و روند تولید را به تعویق میاندازد. لیبل زن‌های اتوماتیک، با نظم بسیار زیاد و مدت زمان کوتاهی، تمامی لیبل‌ها را بر روی محصولات نصب می‌کنند. البته به خاطر داشته باشید که قیمت دستگاه لیبل زن صنعتی بیشتر از نوع دستی آن است.

دلیل استفاده از دستگاه برچسب زن

دستگاه برچسب جسبان ای جی

اگر قصد خرید دستگاه لیبل زن صنعتی یا دستی را دارید، بهتر است بیشتر با کاربرد و دلیل استفاده از آن‌ها آشنا شوید. در دنیای امروزی، زمان نقش بسیار مهمی را در زندگی مردم داشته و همه افراد سعی دارند به بهترین نحو از زمان خود استفاده کنند. طبیعتا نیرو‌های انسانی بدون استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی‌ها، سرعت و روند کار‌ها را کند خواهند کرد، در حالی که ما در عصر سرعت زندگی می‌کنیم. به همین دلیل دستگاه‌های لیبل زن می‌توانند این سرعت را بهبود ببخشند.

این دستگاه‌ها علاوه بر این که سرعت برچسب زنی را افزایش می‌دهند، نقش مهمی در زیباسازی بسته‌بندی محصولات دارند. در بازار رقبای بسیار زیادی در مقابل شما وجود دارد؛ به همین دلیل شما باید سعی کنید محصول خود را به بهترین نحو ممکن تولید کرده و به دست مشتریان برسانید. با توجه به رقبای موفق خارجی و ایرانی، اگر برای تولید محصولات خود ار دستگاه لیبل زن استفاده نکنید، بسته‌بندی مناسبی نخواهید داشت و نمی‌توانید پیروز این میدان باشید.

معمولاً از دستگاه برچسب زنی برای درج بارکد بر روی لیبل محصولات استفاده می‌شود که این نشان دهنده اورجینال بودن و اصالت کالای شما است. اگر لیبل‌های موجود بر روی محصول، با کیفیت و منظم نبوده یا به درستی بر روی محصول قرار نگرفته باشند، از زیبایی کالا شما کم می‌کنند.

بخاطر داشته باشید که اگر در زمینه چسباندن لیبل‌ها و بسته‌بندی ضعیف عمل کنید، ضعف شما در بازار به چشم آمده و آن گونه که باید از محصولات استقبال نمی‌شود. به همین دلیل با وجود بالا بودن قیمت دستگاه برچسب زن صنعتی، بسیار از افراد آن را به لیبل زن دستی ترجیح می‌دهند.

نکات مهم در زمان خرید دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن - AG

قبل از اینکه بخواهید هر کدام از دستگاه‌های لیبل زن را خریداری کنید، باید برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید تا خرید موفقی داشته باشید. این نکات عبارتند از:

توجه به نوع کار خود

اگر در خانه یا کارگاه کوچکی مشغول به کار هستید، نیازی نیست برای خرید دستگاه لیبل زن صنعتی هزینه کنید. شما می‌توانید یکی از دستگاه‌های لیبل زن دستی را خریداری کرده و کار خود را با همان انجام دهید. اما در صورتی که در کارخانه یا کارگاه بزرگی مشغول به کار هستید، برای بالا بردن سرعت و همچنین شیک بودن محصول، یکی از مدل‌های لیبل زن صنعتی را خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیبل زن

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد که قیمت آن‌ها با هم متفاوت است. شما در ابتدا باید بودجه خود را تعیین کرده و با توجه به آن مناسب‌ترین نوع دستگاه را انتخاب کنید.

تست دستگاه

اگر قصد خرید دستگاه لیبل زن دستی را دارید، در ابتدا باید آن را در دست بگیرید و کارکرد دستگاه را امتحان نمایید. با توجه به اینکه شما عمل لیبل زنی را با استفاده از دست انجام می‌دهید، پس خوش دست بودن آن و راحتی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. سعی کنید از خرید دستگاه‌های سنگین وزن که به شما آسیب می‌رسانند، بپرهیزید.

مشخصات دستگاه

هر کدام از دستگاه‌ها ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند؛ برای مثال حافظه دستگاه‌ها و نوع چاپ آن‌ها با همدیگر متفاوت است. به همین دلیل باید تمامی ویژگی دستگاه را بررسی کنید تا مناسب با نوع کار شما باشد. یکی از نکاتی که برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد، فریم و فونت دستگاه است. هرچه فونت و فریم نوشته‌ها زیباتر باشد، برای خریداران خوش آیندتر بوده و نمای زیبایی را به بسته‌بندی محصول می‌دهد.

جمع‌بندی

استفاده از لیبل و برچسب روی محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که هم نمای بسیار زیبایی را به محصولات می‌دهد و هم خریدار می‌توانند اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورند. به همین دلیل تمامی تولید‌کننده از دستگاه لیبل زن برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. دستگاه برچسب زن در دو نوع مختلف دستی و صنعتی به تولید می‌رسد. دستگاه لیبل زن صنعتی کیفیت بالاتری دارد و روند تولید را سریع‌تر می‌کند.

سؤالات متداول

در اینجا به برخی از سوالات متداول درمورد دستگاه برچسب زن پاسخ خواهیم داد.

دستگاه لیبل زن صنعتی و دستی چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

بالا بودن قیمت دستگاه لیبل زن صنعتی نسبت به نوع دستی، استفاده از لیبل زن دستی برای میزان کار کم، استفاده از لیبل زن دستی برای کار زیاد و… از جمله مهمترین تفاوت‌های بین این دو نوع دستگاه هستند.

استفاده از لیبل روی محصولات چه مزایایی دارد؟

لیبل حکم یک شناسنامه را برای محصولات خواهد داشت، به همین دلیل اطلاعات لازم و مفیدی را در اختیار خریداران می‌گذارد.

برای خرید انواع دستگاه لیبل چسبان صنعتی و نیمه صنعتی به سایت ای جی (AG777.com) مراجعه کنید

برای خرید دستگاه لیبل زن  مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: ۴۶۰۹۶۷۲۴-۰۲۱

شعبه اصفهان : خیابان وحیداول خیابان رودکی بین امام‌زاده محسن و دبیرستان توکل پلاک ۶۲

تلفن: ۹۱۰۱۰۱۱۸-۰۳۱

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml