معرفی رادیولوژی فک و صورت در سعادت آباد

برای اینکه دندانپزشک بتواند در صورت بروز مشکل بهترین تصمیم را برای دندان بیمار بگیرد، هر کدام از ما باید یک عکس کامل یا تکی از دندان برای معاینه لثه و دندان خود داشته باشیم. خیلی خوب است که یک کلینیک رادیولوژی نزدیک به منزل خود پیدا کنید تا نیازی نباشد برای رادیولوژی فک و صورت در ترافیک شلوغ تهران مسافت زیادی را طی کنید.

تنها نکته ای که برای انتخاب مرکزی برای عکس برداری وجود دارد این است که آن مرکز علاوه بر داشتن جدیدترین تجهیزات باید دستگاه مخصوص رادیولوژی را داشته باشد، اگر وب سایت ما را از طریق جستجوی گوگل پیدا کردید، به احتمال زیاد به دنبال رادیولوژی فک و صورت در سعادت آباد یا اطراف آن هستید. برای آشنایی بیشتر با بهترین رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تلفن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری تهران به مدیریت دکتر مشفقی و متخصص در رادیوگرافی های دندان، دهان، فک و صورت می باشد. از زمانی که دکتر مشفقی این مرکز را تأسیس کرد، تمامی تجهیزات و فناوری های به کار رفته در اینجا از مدرن ترین تجهیزات رادیوگرافی در دسترس است و هدف آن ارائه یک محیط راحت و ایمن برای خدمات تشخیصی دقیق و با کیفیت است. همچنین کادر فعال این مجموعه دارای آموزش و تجربه لازم بوده و توسط شرکت های معتبر بین المللی ساخته می شوند. همچنین در این مجموعه از شیلدهای مخصوص رادیولوژی برای کاهش دوز تابش دریافتی مراجعین با توجه به اولویت سلامت آنها استفاده شده است.

لازم به ذکر است دکتر مشفقی مدیر مجموعه فوق تخصص تصویربرداری دهان، فک و صورت می باشد. او در تمام انواع این تکنیک ها و نحوه استفاده از آنها، علاوه بر تفسیر تصویر رادیوگرافی، به خوبی آشناست. شما می توانید با خیال راحت برای انجام تصویربرداری های مورد نظر خود به این مجموعه مراجعه داشته باشید.

اکثریت بیمه های بنیادی و تکمیلی مانند بانک، تامین اجتماعی، خدمات درمانی و سربازی در حال حاضر با مرکز رادیولوژی سعادت آباد قرارداد دارند. از دیگر مزایای این مرکز می توان موارد همچون، امکان رزرو نوبت آنلاین به علاوه داشتن سیستمی برای دریافت تصاویر رادیوگرافی بصورت آنلاین و غیر حضوری را نام برد.

در ادامه خدمات تصویر برداری مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد را نام می بریم:

– خدمات رادیوگرافی خارج دهانی:

 Panoramic View (OPG)، Lateral Cephalometry، PA Cephalometry، TMJ Bilateral، Waters View

– خدمات رادیوگرافی داخل دهانی:

 Full Mouth Series (FMX)، Periapical، Bitewing، Occlusal

– خدمات رادیوگرافی CBCTیا تصویربرداری سه بعدی:

 Implant Planning ، Orthodontic Planning، Impacted Teeth ،Paranasal Sinuses ،Maxillofacial Surgery، TMJ– PNS، Iesions

مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت

بسیاری از پزشکان از روش های فوق برای کمک به تشخیص و جمع آوری اطلاعات قبل از پیشنهاد یک برنامه درمانی استفاده می کنند؛ زیرا امکان مشاهده و بررسی بافت های داخلی و خارجی دهان را به روشی بسیار دقیق برای متخصصان فراهم کرده اند. بنابراین در صورت نیاز به تشخیص و تجویز پزشک برای تکمیل تصویربرداری می توانید به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد اعتماد کنید.

مرکز رادیوگرافی دندان، فک و صورت دکتر مشفقی ائل با جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات دیجیتال آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

ارائه دهنده خدمات:

CBCT: تمام دیجیتال – گزارش دهی بسیار سریع – امکان چاپ کاغذی، و گزارش دهی مکتوب، و رایت روی دی وی دی

OPG  و  Lat Ceph:کاملا دیجیتال –گرافی کاملا در لحظه –دارای کیفیت بالا– گزارش دهی مکتوب – امکان گرفتن خروجی در سی دی

تک دندان: کیفیت بسیار بالا –  گزارش دهی بسیار سریع – گزارش دهی مکتوب – امکان گرفتن خروجی در سی دی

فتوگرافی: گرافی کاملا در لحظه – امکان گرفتن خروجی در سی دی

 رادیوگرافی فک و صورت برای تشخیص دقیق تر و موثرتر ساختارهای داخلی فک و صورت استفاده می شود. رادیوگرافی فک و صورت شامل طیف وسیعی از روش های تصویربرداری است که مقدار و نوع آن ها با متغیرهایی از جمله سن، مراجعه سالانه به دندانپزشکی، اقدامات بهداشتی، زمینه ژنتیکی، استعداد فرد به اختلالات دندانی و دهانی، پوسیدگی و غیره تعیین می شود.

مرکز تخصصی رادیولوژی دکتر مشفقی یکی از مراکز تخصصی رادیولوژی سعادت آباد، مجهز به کلیه ابزارهای مورد نیاز برای تصویربرداری از فک و صورت می باشد. خدمات تخصصی در این مجموعه با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می شود.

انواع رادیولوژی فک و صورت

رادیوگرافی پری اپیکال، بایت بال، OPG، سفالومتری جانبی و CBCT نمونه هایی از تصویربرداری رادیولوژی فک و صورت هستند. به طور کلی دو نوع عکس رادیولوژی از فک و صورت وجود دارد: داخل دهانی و خارج دهانی. تصاویر خارج دهانی وضوح کمتری نسبت به تصاویر داخل دهانی دارند، اما در شرایط خاص – مانند زمانی که شکستگی، ضایعات داخل استخوانی، عفونت یا معاینه سینوسی وجود دارد – ارزیابی های مربوط به درمان های ارتودنسی باید از این عکس ها استفاده شود. نوع رادیولوژی داخل دهانی فک و صورت میدان دید باریک تری دارد اما وضوح بالاتری دارد. به همین دلیل، گاهی اوقات لازم است از هر دوی این تصاویر برای تشخیص پوسیدگی و بررسی استخوان اطراف ریشه دندان استفاده شود. مشابه تصاویر سی تی اسکن، تصویربرداری CBCT دندان ها و دهان را با آن نشان می دهد تصویربرداری CBCT با تصاویر اسکنقابل مقایسه است، اما یک روش رادیوگرافی کم تابش برای دهان و دندان است. می توان از آن برای بررسی دندان های پنهان، ضایعات، شکستگی ها، اندازه گیری ارتفاع استخوانی که ایمپلنت ها در آن قرار می گیرند و اهداف دیگر استفاده کرد. صورت تکمیل شود.

اسکن دندان در سعادت آباد

اسکن دندان در سعادت آباد: مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر مشفقی

اسکن دندان سعادت آباد یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مراکز رادیولوژی مرتبط با دندانپزشکی است. برای تعیین وقت با همکاران ما در مرکز تخصصی رادیولوژی دکتر مشفقی تماس حاصل فرمایید. تجهیزات اسکندندان تفاوت زیادی با دستگاه های اسکنپزشکی در مدل های خود دارند. زیرا در هنگام استفاده از تجهیزات رادیولوژی دندان فقط بافت های نرم و سخت فک و صورت را می توان در دوربین عکاسی کرد. علاوه بر این، طراحی این دستگاه با دستگاه های رادیولوژی پزشکی بسیار متفاوت است. فناوری تولید تجهیزات اسکن دندان همراه با ساخت تجهیزات رادیولوژی پیشرفت کرده است و به اپراتور دستگاه ظرفیت ثبت تصاویر آنی را می دهد. در نتیجه با مراجعه به مرکز اسکن دندانپزشکی در سعادت آباد مدت کوتاهی پس از گرفتن عکس، نتایج اسکنشما به صورت متن و فایل سی دی و دی وی دی آماده می شود. بنابراین، می توانید با سازماندهی نتایج رادیوگرافی دندان خود، تشخیص دندانپزشک در مورد مسائل دهان و دندان خود را تسهیل کنید. از این طریق می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و دندانپزشک موثرترین روش درمانی را برای بیماری شما انتخاب خواهد کرد.

بهترین مرکز اسکن دندان سعادت آباد

بیماران می توانند خدمات متنوع رادیولوژی را از مراکز تخصصی اسکن دندان سعادت آباد در تهران دریافت کنند که تمامی این خدمات مشمول تعرفه های قانونی وزارت بهداشت می باشد. با اسکن حفره دهان شامل OPG، سفالومتری، CBCT و عکاسی و همچنین اسکن بافت داخلی دهان که شامل اسکنبایت وینگ، پری آپیکال و اکلوزال می شود امکان پذیر می شود. در نتیجه، بر اساس نوع بیماری بیمار، دندانپزشک بهترین نوع تصویر را برای تشخیص و دوره درمان بیمار در نسخه ثبت می کند.

با استفاده از اشعه ایکس، فناوری اسکن دندان امکان تصویربرداری از تمام بافت های دندانی را فراهم می کند. در نتیجه، امکان ثبت تصاویر سه بعدی از آناتومی دندان ها، بافت های نرم و سخت دهان، اعصاب فک و استخوان های دهان را فراهم می کند. در نتیجه دندانپزشک با بررسی دقیق تری بیماری ها و مشکلات دندانی بیمار را تشخیص می دهد.

مهم ترین عواملی که نتایج آزمایش های اسکن دندان برای آنها استفاده می شود مشکلات عصبی دندان، نظارت بر وضعیت درمان قطع عصب، اعمال ارتودنسی، کاشت ایمپلنت، تشخیص پوسیدگی نهفته، تشخیص تومورهای فک و صورت، جراحی فک، عقل است. کشیدن دندان و نظارت بر وضعیت بیمار پس از درمان. در نتیجه دندانپزشک با استفاده از تجربیات و دانش حرفه ای خود یکی از این نوع تکنیک های اسکنرا به بیمار توصیه می کند تا پس از تعیین وضعیت دندانی بیمار با مشاهده پیامدهای آن، از مناسب ترین تکنیک برای درمان بیماری بیمار استفاده کند. برای تعیین وضعیت دندان خود به وب سایت دکتر مشفقی مراجعه کنید تا در مورد خدمات رادیوگرافی OPG اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هزینه اسکن دندان در سعادت آباد

هزینه اسکن دندان در سعادت آباد

تعرفه های صنفی دندانپزشکان برای محاسبه هزینه اسکن دندان در سعادت آباد استفاده می شود. در نتیجه می توانید از قبل یک قرار ملاقات بگذارید و از طریق تلفن یا حضوری در مورد قیمت اسکن، اطلاعات بیشتری کسب کنید. با استفاده از این روش که امکان بازدید از مرکز تخصصی اسکن دندان را به شما می دهد، ممکن است با انجام سریع و در زمان تعیین شده تصویربرداری از دندان، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مرکز رادیولوژی دندانپزشکی فک و صورت دکتر مشفقی چندین سال است که خدمات تصویربرداری دندان را ارائه می دهد. آنها همواره در تشخیص بیماری های دهان و دندان با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات اسکن دندان تلاش کرده اند و در نتیجه توانسته اند خدمات ارزنده ای را به هموطنان خود ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml