معرفی کوتاه فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد + نگاهی به داستان و نقد فیلم

اگر به فیلم های آمریکایی علاقه دارید، هیچکس شما را نجات نخواهد داد برای شما مناسب است. در اینجا فیلم Nobody Will Save You را معرفی می کنیم.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از فیگار؛ No One Will Save You 2023 محصول آمریکاست. ژانر فیلم هیچکس شما را نجات نخواهد داد در دسته بندی ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز قرار می گیرد.

تاریخ اکران فیلم No One Will Save You: این فیلم در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ در سینماها اکران شد.

معرفی کوتاه فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد + نگاهی به داستان و نقد فیلم

در مورد مدت زمان فیلم No One Will Save You 2023 باید بگوییم که این فیلم حدود ۹۰ دقیقه از وقت شما را می گیرد و فیلم هیچکس شما را نجات نخواهد داد به کارگردانی برایان دافیلد ساخته شده است.

داستان فیلم No One Will Save You 2023 (هیچکس شما را نجات نخواهد داد)

خلاصه داستان فیلم هیچ کس تو را نجات نخواهد داد: براین خیاطی است که هنوز در خانه دوران کودکی خود زندگی می کند و در غم از دست دادن مادر و بهترین دوستش ماد عزادار است. او با ساختن یک ماکت در اتاق نشیمن خود با همه چیز کنار می آید. او زندگی مضطرب، انفرادی و گوشه نشینی دارد. یک شب او از خواب بیدار می شود تا یک مزاحم را در خانه اش کشف کند و به سرعت متوجه می شود که مزاحم یک بیگانه انسان نما است.

برایین سعی می کند فرار کند اما توسط مهاجم تعقیب می شود. هنگامی که بیگانه از تله‌کینزی استفاده می‌کند تا او را تحت کنترل درآورد، برین به‌طور تصادفی با تکه‌های شکسته ماکتش به سر او ضربه می‌زند و باعث می‌شود که او آزاد شود. مغز متوجه می شود که تمام وسایل الکترونیکی پس از حمله بیگانگان بی فایده شده اند. قبل از رفتن به شهر، ماشین خود و جسد بیگانه را رها می کند. برین با عبور از خانه غارت شده همسایه‌اش و یک ون پست واژگون شده به ایستگاه پلیس راه می‌رود. در ایستگاه، برین به طور غیرمنتظره ای با والدین مود برخورد می کند که اتفاقاً رئیس پلیس و همسرش هستند.

معرفی کوتاه فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد + نگاهی به داستان و نقد فیلم

مادر دیوانه با تحقیر به برین نگاه می کند، آب دهانش را به صورت او می اندازد و ایستگاه را ترک می کند. براین تصمیم به فرار می گیرد، اما در حالی که سوار اتوبوسی می شود که شهر را ترک می کند، چند مسافر سعی می کنند او را مهار کنند که همه آنها توسط بیگانگان کنترل می شوند. برین با کلیسای متروکه ای روبرو می شود و از قبر ماد دیدن می کند. در خانه برایین در آن شب، یک نور درخشان جسد بیگانه را از خانه او بیرون می‌کشد و برین مجبور می‌شود دو موجود دیگر را دفع کند. پس از دعوای خشونت آمیز با یک موجود بیگانه، برین آن را داخل کمد لباسی با دسته شکسته می اندازد و…

بازیگران فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

بازیگران فیلم No One Will Save You 2023 شامل کیتلین دوور، الیزابت کالف، زک دوهام، لورن ال موری، جرالدین سینگر، دین رودز، دنیل ریگامر، داری لین گریفین و اوانجلین رز هستند.

Kaitlyn Dever در نقش برین

او یک بازیگر آمریکایی متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۹۶ است. دوور در فینیکس، آریزونا از تیم و کتی دوور به دنیا آمد. او دو خواهر کوچکتر به نام های مدی و جین دیور دارد. در سن پنج سالگی، والدینش کیتلین را به مدرسه بازیگری فرستادند و در آنجا به هنرهای نمایشی علاقه پیدا کرد. او همچنین در ژیمناستیک، باله و اسکیت روی یخ شرکت کرد. خانواده او سپس به دالاس نقل مکان کردند، جایی که کیتلین تعدادی آگهی تبلیغاتی را فیلمبرداری کرد، و سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد.

Kaitlyn Dever

اولین نقش اصلی دیور در نقش گوئن تامپسون در فیلم An American Girl: Chrissa Stands Strong در سال ۲۰۰۹ بود. در سال ۲۰۱۱، او اولین نقش اصلی خود را به عنوان Loretta McCready در سریال FX Justified دریافت کرد. در همان سال، او به عنوان یک سریال معمولی در سریال کمدی ABC (و بعداً فاکس) Last Man Standing انتخاب شد و در مقابل تیم آلن در نقش پدرش بازی کرد. با شروع فصل هفتم سریال، دیور شروع به حضور در نقش‌های تکراری کرد تا روی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دیگر تمرکز کند.

Zack Duhame در نقش پستچی

زک دوهام در ۱۵ آوریل ۱۹۸۷ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او این کار را با گریه در طول امتحان بدست آورد. زک سال های اولیه خود را به عنوان بازیگر گذراند و در چندین فیلم و تلویزیون ظاهر شد. زک در کنار تام کروز، بروس ویلیس و مارک والبرگ، ستارگان مشهور اکشن و همچنین کارگردانان افسانه ای کلینت ایستوود، جی جی آبرامز و ران هاوارد کار کرده است.

Zack Duhame

زک علاوه بر برنده شدن ۲ جایزه SAG، با جایزه شیرین کاری جهانی Taurus در سال ۲۰۱۴ مفتخر شد و یکی از اعضای BrandX Elite Stunt Crew است. به قول خودش، من دوست دارم از کار هم افزایی برای طراحی، خلق و جان بخشیدن به شخصیت ها از طریق عمل لذت ببرم.

Elizabeth Kaluev در نقش برین جوان

الیزابت کالف یک هنرپیشه آمریکایی است که برای فیلم‌های No One’s Gonna Save You (2023) و جادوگران مایفر (۲۰۲۳) اثر آن رایس شناخته شده است. او اولین بار در فیلم درام ۲۰۲۱ “Blue Bayou” به کارگردانی و نویسندگی جاستین چون ظاهر شد. الیزابت کالف در سال ۲۰۱۲ متولد شد و اهل لس آنجلس ایالات متحده آمریکا است.

Elizabeth Kaluev

در ادامه این مطلب به معرفی فیلم هیچکس شما را نجات نخواهد داد می پردازیم.

نقد فیلم No One Will Save You 2023

نقد و بررسی فیلم No One Will Save You: بزرگترین نقطه قوت این فیلم خلاقیت در تصمیم گیری اساسی آن است. کل فیلم شامل یک خط دیالوگ قابل تشخیص است. ایجاد تنش عالی با صدای دیژژیک. در حالی که برایین بی سر و صدا در داخل خانه خود است و سعی می کند از دست بیگانگان فرار کند، صداهای معمولی زنگ های شماره گیری و خرخر کردن و ترکیدن چوب نفس شما را بند می آورد.

هوش مغز این سکانس را بسیار جالب تر می کند. او هر حرکتی را با نیت، استراتژی و هوشمندی انجام می دهد. او دعوا می کند. در این میان دافیلد از معماری خانه برای ایجاد ترس و ایجاد تنش به خوبی استفاده می کند. استفاده خلاقانه از گوشه‌ها تا سایه‌ها از طریق شیشه چکش‌کاری شده، مخاطب را روی صندلی‌های خود پرچ می‌کند.

نمرات فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد: امتیاز IMBD به این سینمایی ۶.۴ است.

  • کاربر ۱: برخورد نزدیک از نوع بی کلام. این یک فیلم ترسناک علمی تخیلی و فوق‌العاده ترسناک با پیچ و تاب بسیار تلخ از Kaitlyn Dever است.
  • کاربر ۲: این یک کاردستی چشمگیر است که بلافاصله توجه مخاطب را به خود جلب می کند و ۹۰ دقیقه آن را رها نمی کند، اما همچنان عوارض خاص خود را دارد.
  • کاربر ۳: تعهد Dever به عنوان چسبی عمل می کند که آن را به هم متصل می کند و ما را در صندلی خود نگه می دارد.

تریلر فیلم No One Will Save You 2023

در این قسمت می توانید تریلر فیلم هیچکس شما را نجات نخواهد داد را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml