مقایسه ایتا روبیکا: بهترین سکو ایرانی برای فروش اینترنتی

شبکه‌های اجتماعی این روزها نقش پررنگی در زندگی ما ایفا می‌کنند و بخش عمدۀ ارتباطات ما با همین شبکه‌ها انجام می‌شود. اینترنت یک جهش فوق‌العاده در زندگی ما بوده که تغییرات چشم‌گیری را ایجاد کرد و بستر را برای ظهور شبکه‌های اجتماعی فراهم آورد. حالا چندین و چند شبکۀ محبوب در سرتاسر دنیا وجود دارند که توسط میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ما نیز پلتفرم‌های ملی خود را ابداع کرده‌ایم و می‌بینیم که تعداد افراد حاضر در آن‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی نیز مزید بر علت شده تا بسیاری از افراد حتی کسب‌وکار اینترنتی خود را نیز به پلتفرم‌های داخلی منتقل کنند. در این مقاله شما را با تفاوت‌ها و شباهت‌های دو پلتفرم ایتا و روبیکا آشنا خواهیم کرد و نحوۀ خرید فالوور ایتا را نیز بررسی می‌کنیم.

معرفی پلتفرم ایتا؛ برنامۀ شبیه‌سازی‌شدۀ تلگرام

پلتفرم ایتا یکی از پلتفرم‌های ایرانی است که شباهت زیادی به تلگرام دارد. پیام‌رسان تلگرام چند سالی است که فیلتر شده و دسترسی به آن دشوار است. طراحان ایرانی برنامه‌ای را طراحی و ارائه کرده‌اند که شباهت زیادی به تلگرام داشته و به نظر می‌رسد جایگزین آن شده‌است. تقریباً هر امکاناتی که در تلگرام وجود داشت، در ایتا نیز قرار داده شده و می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. چند مورد از مزایای ایتا عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری آشنا:

یکی از مهم‌ترین دشواری‌های استفاده از یک پیام‌رسان جدید، رابط کاربری ناآشنای آن است که کار را دشوار می‌کند. ایتا با الهام گرفتن از تلگرام، برنامه‌ای با رابط کاربری آشنا ایجاد کرده‌ است.

  • کاهش هزینه‌ها:

هزینۀ استفاده از برنامه‌های ایرانی در مقایسه با انواع خارجی، کمتر است و می‌توانید با حداقل هزینه ارتباط برقرار کنید.

  • ایجاد کانال‌ها:

کانال ایتا یکی از روش‌هایی است که می‌توانید محصولات مدنظر خود را به فروش برسانید. داشتن تعداد زیادی فالوور ایتا به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان معرفی کرده و به‌واسطۀ بازاریابی در ایتا، درآمدزایی داشته باشید.

  • ربات‌های ایتا:

اپلیکیشن ایتا نیز همچون تلگرام ربات‌هایی دارد که امکانات مختلفی را ارائه می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را برای تسهیل کار خود به‌کار بگیرید.

  • ارائه امکانات ویژه به کسب‌وکارها و سازمان‌ها:

پلتفرم ایتا به کسب‌وکارها و سازمان‌ها امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌کند که سبب کاهش هزینه‌های آن‌ها شوند. برای بازاریابی در استان می‌توانید این موارد را نیز در نظر داشته باشید.

مقایسه ایتا روبیکا: بهترین سکو ایرانی برای فروش اینترنتی

معرفی پلتفرم روبیکا؛ جایگزینی برای اینستاگرام

روبیکا از دیگر پلتفرم‌های داخلی است که می‌توانید آن را برای بازاریابی و کسب درآمد به‌کار بگیرید. همان‌طورکه ایتا مشابۀ تلگرام طراحی شده‌است و فالوور ایتا معادل ممبر تلگرام در نظر گرفته می‌شود، روبیکا نیز شبیه به اینستاگرام است و بخش‌هایی مشابۀ این پیام‌رسانی محبوب دارد. البته این پلتفرم تنها مخصوص به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدئو‌ها نیست، بلکه امکانات قابل‌توجۀ دیگری نیز دارد. به‌عنوان مثال:

  • ویترین: ویترین روبیکا دقیقاً مشابۀ اکسپلور اینستاگرام است و با استفاده از آن می‌توانید به‌صورت تصادفی ویدیوهایی که به احتمال زیاد دوستشان خواهید داشت را تماشا کنید.

  • روبینو: بخش روبینو مشابۀ پروفایل شما در اینستاگرام عمل می‌کند. برای داشتن یک کسب‌وکار و فروش اینترنتی در روبیکا، لازم است در پروفایل روبینوی خود اقدام به جمع‌آوری فالوور روبیکا کنید. به این ترتیب می‌توانید درست مشابۀ اینستاگرام، محصولات خود را به فروش برسانید.

  • پیام‌رسان: در قسمت پیام‌رسان نیز مثل دایرکت اینستا و یا تلگرام، می‌توانید پیام ارسال کنید. همچنین امکان برقراری تماس نیز وجود دارد.

  • تماشای فیلم و سریال: در اپلیکیشن روبیکا می‌توانید انواع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را تماشا کنید.

  • اخبار: خبرگزاری‌های مختلف نیز اخبار گوناگون را در این پلتفرم منتشر می‌کنند و می‌توانید به جدیدترین اخبار دسترسی داشته باشید.

  • تهیۀ شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبض: این مورد نیز یکی دیگر از کاربردهای اپلیکشن روبیکا است که کارایی گسترده‌ای دارد. خدمات مرتبط با سیم کارت را می‌توانید از این پلتفرم دریافت کنید.

کدام پلتفرم برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی بهتر است؟

حالا که با دو اپلیکیشن ایتا و روبیکا آشنا شدید، سوالی که ایجاد می‌شود این است که کدام یک از این دو مورد برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است و می‌توان ظرف مدت کوتاه‌تری در آن رشد کرد؟ حقیقت این است که بخش عمدۀ فروش اینترنتی به تبحر و مهارت شما بستگی دارد. همان‌طورکه بسیاری از فروشندگان در یک کانال تلگرامی توانسته‌اند فروش خود را چندین برابر کنند، شما نیز می‌توانید در کانال ایتا و با داشتن تعداد زیادی فالوور ایتا، درآمد خود را افزایش دهید.

اگر بخواهیم یکی از این دو مورد را ارجح بدانیم، سوپر اپلیکیشن روبیکا است. این اپلیکیشن امکان معرفی شما به افراد علاقه‌مند را به کمک «ویترین» بالا می‌برد. همچنین شما می‌توانید با فرمت آشنای اینستاگرام، تولید محتوای صوتی، تصویری و متنی داشته باشید. بااین‌حال به هیچ عنوان نمی‌توان آن را برتر از اینا دانست یا فالوور ایتا را دست کم گرفت. مهم‌ترین نکته این است که اصول کسب‌وکارهای اینترنتی را بلد باشید.

روبیکا به‌عنوان سوپر اپلیکیشنی که ویژگی‌های تلگرام و اینستاگرام را در کنار هم قرار داده و امکانات مازادی را نیز به آن افزوده است، در کنار ایتا که ارتباطات را تا حد مطلوبی تسهیل کرده‌است، انتخاب مناسبی است.

فالوور بیشتر؛ فروش بهتر در روبیکا و ایتا

اگر قصد بازاریابی در ایتا یا فروش در روبیکا را دارید، یک نکته را در نظر بگیرید؛ تبلیغ مناسب و اصولی و افزایش تعداد فالوور، می‌تواند یک سکوی پرش برای کسب‌وکار اینترنتی شما باشد. مادامی که تعداد فالوور ایتا یا فالوور روبیکا شما کم باشد، نمی‌توانید کسب‌وکارتان را به افراد بیشتری معرفی کرده و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. بنابراین خوب است که برای ادامۀ راه خود، با وب‌سایت «فالوده» آشنا باشید. این وب‌سایت هر نوع فالوور روبیکا یا فالوور ایتا که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین برای تمام پلتفرم‌های خارجی نیز امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

مقایسه ایتا روبیکا: بهترین سکو ایرانی برای فروش اینترنتی

نتیجه‌گیری

به‌عنوان آخرین نکته باید بگوییم که انتخاب میان روبیکا و ایتا را باید بسته به نیازهای خودتان انجام دهید. هر دوی این پلتفرم‌های ایرانی در تلاش‌اند تا شرایط را برای کسب‌وکارهای داخلی تسهیل کنند. بنابراین در ابتدا به‌خوبی تحقیق کنید و تمامی امکانات هر پلتفرم را در نظر بگیرید. سپس به کمک «فالوده»، فالوور ایتا و فالوور روبیکا، کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml