ممکوین ها دوباره در صدر قرار گرفت!

همزمان با روند مثبت بازار ارزهای دیجیتال، مم کوین ها بار دیگر در روزهای اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند.

به گزارش اخبار تایمز، ارزهای دیجیتال موسوم به ممکوین «memecoins» که از یک میم اینترنتی می آیند یا ویژگی های طنز دارند، دوباره به اوج خود رسیده اند و رشد قیمت آنها چشمگیر بوده است.

به گفته بلومبرگ، این ارزهای رمزپایه مانند ممکوین Dogwifhat (تصویر سگی با کلاه) مانند دو سال پیش که بازار ارزهای دیجیتال رونق داشت و میم محبوب Dogecoin در اوج خود بود، دوباره ظاهر شدند.

ارزش بسیاری از ممکوین memecoin ها در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافته است، اگرچه هنوز با کسری از سنت معامله می شوند. این در حالی است که ارزهای رمزپایه سولانا و آوالانچ نیز افزایش قیمت داشته اند و از جمله ارزهای رمزپایه با بیشترین رشد قیمت در سال جاری هستند. دو ارز رمزنگاری شده ذکر شده هر کدام در روز چهارشنبه (۲۹ دسامبر) بیش از ۱۰ درصد رشد قیمت داشتند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۲۹ دسامبر) از ۴۲۲۱۷ دلار تا ۴۴۲۷۸ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۴۴۲۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن ۲ هزار دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۵ درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۱۷۱ دلار به ۲۲۶۳ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۲۲۰ دلار معامله می شود. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml