من اگر وزیر ورزش بودم شبانه گل محمدی و نکونام را برکنار می کردم/ ماجرای جعل امضای استقلال به «رسوایی مالی» تبدیل می شود!

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی با انتقاد از مدیران ورزشی گفت: در این ورزش چیز امیدوارکننده ای نمی بینم.
به گزارش اخبار تایمز؛ بزرگترین انتقاد به وزیر ورزش کندی وی در مسیر اصلاحات است. اکثر کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند با رفتن سجادی و آمدن هاشمی هیچ تغییری نکرده است. این وضعیت و همچنین مسائل حاشیه ای فوتبال ایران را با مهندس مصطفی هاشمی طبا در میان گذاشتیم.
هاشمی طبا در ابتدا گفت: تغییری در ورزش ندیده ام و برنامه ای اعلام نشده و چیز جدیدی مشاهده نشده است. خیلی چیزها می شود گفت اما دوستان ناراحت می شوند. در مجموع نمی توان با امید در مورد آینده صحبت کرد. مثلا کمیته المپیک خانم درگاه را که سمتی ندارد به هیات اجرایی دعوت می کند و بعد می بینند که نمی تواند. خب اول یک جهت بده بعد دعوتش کن! همه اینها وضعیت ورزش را نشان می دهد.
وی افزود: امیدی به آینده ندارم. اینگونه نمی توان ورزش را مدیریت کرد. راه حل دادن فایده ای ندارد چون ما راه حل را قبلا داده ایم. در سال هایی که آنجا بودیم ۵ برنامه برای کل کشور داشتیم که آقایان همه را به هم ریختند. یا نمی دانند یا نمی خواهند کاری بکنند. راه حل این است که بروید و همان برنامه را پیدا کنید و دنبال کنید

.

وی درباره حواشی این روزهای فوتبال گفت: مدیریت کلان ورزش می‌تواند این‌ها را جمع کند. اگر مدیریت بنشیند و تماشا کند و هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد، همین می‌شود که می‌بینید؛ «خان خانی». فضای فوتبال زشت است. فوتبال درست مدیریت نمی‌شود. یعنی چی؟ مگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش نیست؟ خب چرا با دو سرمربی که آن‌گونه دعوا کردند برخورد نشد؟ من وزیر بودم هر دو مربی را همان شب برکنار می‌کردم. آخر آن چه ادبیاتی بود که علیه هم استفاده می‌کردند؟ هر دو تیم برای وزارت ورزش هستند و با هم دعوا می‌کنند و مدیران هم فقط نگاه می‌کنند. مدیران دو باشگاه از نظر فرهنگی ضعیف هستند؛ با آن‌ها هم باید برخورد می‌شد.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: وی‌ای‌آر مسئله را حل نمی‌کند. مگر آقای فغانی را به خاطر اشتباه وی‌ای‌آر محروم نکردند؟ وی‌ای آر مسئله را به تعویق می‌اندازد، اما حل نمی‌کند. رفتارهای حاضران در دربی خیلی بد بود. داور باید یقه‌گیری می‌کرد ولی مماشات می‌کرد.

وی درباره ابطال مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان فوتبال گفت: دیوان عدالت جزو اختیاراتش است که این کار را انجام دهد. اصل کار غلط بود. حالا این‌هایی که خودرو وارد کردند چه کنند؟ تصمیمات غلط باعث می‌شود این اتفاقات رخ بدهد. آن‌روزها قرار بود که چنین مجوزی را به عنوان پاداش بدهند باید ابتدا وزارت ورزش درخواستش را به دولت می‌داد تا کار به این‌جا نکشد. الان باید رفت سراغ آن‌هایی که چنین تصمیمی گرفتند و حالا هم سر و صدای فوتبالیست‌ها درآمده است.

هاشمی‌طبا در پایان درباره ماجرای جعل امضا از سوی مدیریت باشگاه استقلال گفت: فقط خبرش را خوانده‌ام؛ در جریان نیستم. البته به نظرم این هم ماست‌مالی می‌شود. نه ادعایی ثابت می‌شود و نه اگر تخلفی شده باشد با متخلف برخورد می‌کنند. پس‌فردا با یک جعبه شیرینی و گل و ماچ و بوسه تمامش می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml