موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند دستور زبان جملات شما را بررسی کند

موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند با استفاده از هوش مصنوعی بررسی کند که آیا جملات شما از نظر گرامری صحیح هستند یا خیر.

به گزارش اخبار تایمز ، از این پس اگر می خواهید گرامر یک جمله انگلیسی را بررسی کنید، می توانید مستقیماً از موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. این موتور جستجو روش صحیح نوشتن جمله در بالای نتایج را از طریق هوش مصنوعی به شما نشان می دهد.

به گزارش ۹to5Google، ویژگی Grammar Check که دقیقا مشخص نیست چه زمانی به موتور جستجوی گوگل اضافه شده است، به شما کمک می کند گرامر جملات خود را بررسی کنید. برای استفاده از این قابلیت کافیست عبارت Grammar check را در ابتدا یا انتهای جمله خود بنویسید و آن را در گوگل جستجو کنید.

برای مثال اگر عبارت I have a laptop را به گوگل بدهید، این موتور جستجو به شما اطلاع می دهد که این گرامر صحیح نیست و باید به جای فعل has از شکل فعل have استفاده کنید. اگرچه بسیاری از کاربران هنگام جستجو در گوگل به گرامر جملات خود توجه زیادی نمی کنند، اما می توان از این آپدیت به عنوان یک قابلیت مفید برای نوشتن استفاده کرد.

موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند دستور زبان جملات شما را بررسی کند
موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند دستور زبان جملات شما را بررسی کند

در صفحه پشتیبانی گوگل از این ویژگی آمده است که اگر عبارت گرامر چک را در جستجوی خود قرار دهید، به احتمال زیاد این سرویس گرامر جمله شما را بررسی خواهد کرد. در نتیجه به نظر می رسد که این ویژگی ممکن است بتواند نوشته شما را بدون ذکر این عبارت بررسی کند.

بررسی گرامر در موتور جستجوی گوگل با هوش مصنوعی صورت می‌گیرد

گوگل می گوید این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی کار می کند، اما هشدار می دهد که ممکن است ۱۰۰ درصد مواقع دقیق نباشد، مخصوصا برای جملات کوتاه و ناقص. علاوه بر این، اگر به این موتور جستجو جملاتی بدهید که از نظر گرامری پیچیده هستند، احتمال خطا افزایش می یابد.

با توجه به صفحه پشتیبانی از این ویژگی در وبلاگ گوگل، به نظر می رسد چند هفته از راه اندازی این ویژگی می گذرد. این قابلیت هم اکنون به مجموعه ابزارهای مفید موتور جستجوی گوگل مانند تایمر، تاس و … پیوسته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml