موج دوم سقوط بازار سکه و سکه در دوشنبه

بازار ارز و سکه در دو محدوده حمایتی گیر کرده است/ پیش بینی تکنسین ها از دوشنبه احتمال موج دوم نزولی وجود دارد/ بازه جدیدی برای طلای مذاب ذکر شد/ متغیر نوسان ساز و ضد نوسان در ارز چیست بازار؟ ?

بازار ارز و سکه در دو روز پایانی هفته گذشته نوسان داشت و قیمت ها در غیاب بازارگردان و به دلیل تعطیلات با نوسان بود. در ابتدای روز شنبه همچنان این شور و شوق در بازار حاکم بود اما کم کم قیمت ها از محدوده مقاومتی فاصله گرفتند.

به طور کلی، بازار فارکس و طلا در دو محدوده حمایتی گیر کرده و در رنج است. از آنجایی که بازار نوسان داشت اما قیمت ها نوسان نداشت، تحلیلگران بر این باورند که بازار در حال حاضر خریدار مشخصی ندارد و قیمت ها نتوانسته از خط مقاومت عبور کند. خط حمایت مهم دلار هرات ۵۴۳۰۰ توکن است و به گفته معامله گران، تا زمانی که بالاتر از این سطح باشد، عقب نشینی برای تکمیل روند است. خط مقاومت مهم هرات ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان است که پس از سقوط نتوانست بر آن غلبه کند. محدوده مهم طلای آب شده از ۱۱ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

با رشد قیمت بیت کوین در روز جمعه، قیمت تتر در بازار به ۵۴ هزار تومان کاهش یافت که باز هم از دلار تهران عقب ماند. با نگاهی به رابطه بین قیمت بیت کوین و تتر در بازار، اعتقاد بر این است که در دوره بالای ارزهای رمزنگاری شده، به دلیل فروش تتر و خرید بیت کوین، قیمت تتر به دلیل عرضه و معایب بیشتر کاهش می یابد. برعکس

معامله گران در شنبه بازار به دو چیز علاقه مند بودند. مقاله اول در مورد مقایسه نرخ ارز افغانی و ریال بود. این گزارش می گوید از زمان ورود حکومت اسلامی طالبان به افغانستان، قیمت افغانی نسبت به دلار ۲۱ درصد افزایش یافته و به نیمی از ۷۰۰ تومان رسیده است که برای ایرانی ۳۰۰ تومان است. بازار.

گزارش دوم به دنبال مقایسه نرخ بهره در کشور همسایه ترکیه با نرخ بهره جدید ۳۰ درصدی در ایران بود. در این مقاله نوشته شده، با توجه به نرخ سود ۴۵ درصدی در بانک های ترکیه، افراد زیادی تشویق می شوند که پول خود را به آنجا ببرند و سود بیشتری کسب کنند.

از دیدگاه تحلیلگران، تنها متغیری که می تواند نوسانات بازار را حفظ کند، تحولات سیاسی در منطقه است. اگر جنگ غزه به سمت آتش بس پیش برود، ممکن است قیمت دلار و ارز از محدودیت های حمایتی عقب نشینی کند و قیمت به یک کف جدید برسد، اما اگر سطح تنش در منطقه افزایش یابد، بازار نیز به دلیل نوسانات بازار مواجه خواهد شد. به او.

معامله گران فنی بر این باورند که موج دوم کاهش بازار احتمالا از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. این دسته می گوید با توجه به سود سپرده ۳۰ درصدی و پیش فروش خودروهای وارداتی، پول و نقدینگی در بازار وجود ندارد و پیش بینی می شود در صورت تزریق بازارساز، افت افزایش پیدا کند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml