می خواهند نکونام را فراری دهند اما…

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال معتقد است که علی خطیر باید برکنار شود و مدیر دیگری در راس مدیریت باشگاه قرار گیرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ سپهر ستاری گفت: استقلال در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با تک گل مهرداد محمدی در ورزشگاه آزادی استقلال خوزستان را شکست دهد تا با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. در حال حاضر سپاهان از ۴ بازی اول خود ۱۲ امتیاز دارد و استقلال با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد. آبی پوشان تنها مقابل سپاهان شکست خورد و در ادامه بازی ها توانست ۳ امتیاز کامل را کسب کند.

در رابطه با عملکرد تیم استقلال با هدایت جواد نکونام به سراغ ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال رفتیم و با او گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید:

استقلال موفق شد مقابل استقلال خوزستان پیروز شود. عملکرد تیم را چگونه دیدید؟

در مورد عملکرد تیم هم باید بگویم که به نظر من جواد نکونام به دلیل کمبود بازیکنان مورد نظر خود نتوانست تیم را آنطور که می خواست سازماندهی کند اما استقلال خوزستان با جان و دل بازی کرد و یک سری تغییرات انجام شد. در پایان بازی توسط نکونام ساخته شد که باعث بهتر شدن بازی شد. تبدیل شد. در پایان بازی کمی ترس در چهره بازیکنان استقلال دیده می شد. امیدوارم در این تعطیلات اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد و استقلال با تمام قوا به لیگ برگردد.

مهرداد محمدی هم در این بازی گلزنی کرد اما به نظر می رسد هنوز با آمادگی فاصله زیادی دارد. آیا شما با این موافق هستید؟

بله، فکر می کنم مهرداد محمدی هنوز به آمادگی لازم نرسیده است اما با جان و دل بازی می کند. از همان ابتدای بازی مشخص بود که او سعی دارد خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و خدا را شکر این اتفاق افتاد و او توانست اولین گل خود را برای استقلال روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند. فکر می کنم مهرداد محمدی در هفته های آینده که مصدومیتش برطرف شود و هماهنگی بیشتری با تیم داشته باشد، بازی های بهتری انجام دهد.

شرایط استقلال نشان می دهد که این تیم به شدت کمبود بازیکن دارد. به خصوص بازیکنان خلاقی که می توانند موقعیت ایجاد کنند و مهاجمی که می تواند کار را تمام کند.

جواد نکونام از ابتدای فصل در این باره صحبت کرد و لیست خود را به باشگاه ارائه کرد و فکر می کنم قبل از آقای خطیر، آقای کریمی تنها توانسته بود چند بازیکن مدنظر نکونام را جذب کند. اما بعد از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل، بازیکنی جذب نشد و من تعجب می کنم که چرا آقای خطیر هیچ حرکتی برای جذب بازیکن مورد نظر انجام نداده است. دهم به نظر من استقلال در خیلی از پست ها بازیکنان مناسبی برای سرمربی ندارد و نکونام برای مانوری که می خواهد بدهد دستش بسته است. به نظر من باید یک مهاجم توانمند به تیم اضافه شود. اگرچه بازیکنانی مانند مطهری، رمضانی و بابایی مهاجمانی توانمند هستند اما این تیم به یک مهاجم کلاسیک نیاز دارد که تنها وظیفه اش گلزنی باشد و نکونام بارها در این باره صحبت کرده است. من تعجب می کنم که آقای خطیر برای چه آمده است. آمده اند تا مشکل استقلال را حل کنند اما وقتی نمی توانند این مشکلات را حل کنند چه نیازی به حضورشان است. ۱۰ سال است که وضعیت استقلال اسفناک است و به نظر من عملکرد حجت کریمی در آن چند ماه بهتر از علی خطیر بود.

می خواهند نکونام را فراری دهند اما...

در روزهای اخیر اختلاف کادر فنی و مدیریت افزایش یافته و جواد نکونام از شرایط باشگاه و عملکرد مدیران به شدت عصبانی است.

من تعجب می کنم که چرا آقای خطیر به باشگاه استقلال آمد؟ شما آمده اید تا باری را از روی دوش تیم بردارید، اما تاکنون کاری نکرده اید. باید در نظر بگیرید که اگر بازیکنان مد نظر نکونام جذب می شدند، قطعا استقلال با نتیجه بهتری استقلال خوزستان را شکست می داد و شاید مقابل سپاهان شکست نمی خورد. شرایط مدیریتی باشگاه استقلال اصلا مناسب نیست و با یک انتخاب خوب می توان این تیم را از بحران خارج کرد. به نظر من باید یک مدیریت جدید در راس باشگاه قرار گیرد تا با نکونام که مورد حمایت و محبوبیت هواداران است تعامل داشته باشد.

جواد نکونام گفت که حتی حرکت برخی بازیکنان بدون نظر او انجام شده است!

بله متاسفانه باید بگویم که خیلی نگران صحبت های نکونام هستم. آیا می توان بدون هماهنگی با سرمربی بازیکن جذب کرد و حتی بازیکنی که با او قرارداد بسته بود بدون هماهنگی با سرمربی جدا شد؟ این اتفاقات واقعاً برای من تعجب آور است که چگونه آریا برگزر بدون هماهنگی و اطلاع نکونام از استقلال جدا شد و به تیم دیگری رفت؟ این اصلا امکان پذیر نیست. به نظر من عده ای علیخ نکونام را به هم می زنند و می خواهند او را فراری دهند و باید هر چه زودتر از این اتفاقات جلوگیری شود.

می خواهند نکونام را فراری دهند اما...

آیا با حرف نکونام که می خواهند او را فراری دهند موافقید؟

وقتی اتفاقات رخ داده را کنار هم می گذارم به آنچه شما گفتید می رسم. دیدید که نکونام در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد و با قاطعیت گفت که راه به جایی نمی برد و به نظر من باید محکم بایستد و برای جایگاهش بجنگد. به نظر من جواد نکونام با کاریزما و دانش خود می تواند استقلال را موفق کند.

به عنوان آخرین سوال به نظر شما علی خطیر در این مدت چقدر به حل مشکلات استقلال کمک کرده است؟

آقای خطیر از وقتی که آمدند تا امروز کاری برای استقلال نکردند. نه بازیکنی جذب کردند و نه پولی به بازیکنان دادند و به نظرم مسئولان باید به فکر باشگاه استقلال باشند تا از این وضعیت خارج شود. نمی دانم چرا حجت کریمی که بازیکنان مد نظر نکونام را جذب می کرد و عملکرد خوبی هم داشت، عوض شد و خطیر جایگزین او شد. امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml