میزان یارانه برای یارانه بگیران تغییر کرد!

در مجموع میزان یارانه دریافتی سه دهک اول یعنی حدود ۲۹ میلیون نفر با احتساب مشوق ۱۲۰ هزار تومانی دولت به ازای هر نفر ۵۲۰ هزار تومان است.

به گزارش اخبار تایمز، وزیر کار درباره طرح تشویقی دولت با افزایش یارانه نقدی برای هدایت مردم به استفاده از کالابرگ، درباره طرح کالابرگ الکترونیک گفت: اکنون این طرح مرمت شده و طرح جدیدی ارائه و تصویب و تصویب شده است و اعلام کردند. که تا زمانی که بتوانیم طرح کلی محصول الکترونیکی را داشته باشیم.

صولت مرتضوی در پاسخ به این سوال که پس از ماه ها اجرای طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی و حتی مشوق های دولت برای یارانه بگیران با افزایش تعداد یارانه ها، گزارش ها نشان می دهد مردم چندان از این طرح خوششان نیامده است. به نظر شما طرح کالابرگ شکست خورد یا دلیل عدم استقبال مردم چه بود؟ وی تصریح کرد: این طرح در نهایت تمدید می شود.

وی افزود: ما معتقدیم باید به سفره مردم توجه کنیم و یکی از سیاست های کلان دولت تدبیر و امید برای عشرهای کم درآمد و کم درآمد جامعه است.

میزان یارانه برای یارانه بگیران تغییر کرد!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یکی از این تمهیدات کالابرگ است و کالابرگ نیز الزام قانونی است یعنی حکم الزام آور قانون است.

مرتضوی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح فراهم شده است، اظهار داشت: فازی از اجرای پروژه را آغاز کرده ایم و حالا بگوییم که استقبال نشده است. خیر، استقبال شده است، اما در گام اول استقبالی که انتظار داشتیم از سوی مردم محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این طرح مرمت شده و طرح جدیدی ارائه و تصویب و تصویب شده است تا بتوانیم برای طرح محصول الکترونیکی موافقت عمومی را کسب کنیم.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام وزارت کار، دهک های اول تا سوم جامعه در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از کالاهای مندرج در سبد کالا می توانند نسبت به مابه التفاوت قیمت این کالاها غرامت دریافت کنند.

بر اساس اعلام وزارت کار، مردم باید این مبلغ را برای خرید از سبد کالایی مشخص شده هزینه کنند.

بر این اساس در مجموع میزان یارانه دریافتی سه دهک اول یعنی حدود ۲۹ میلیون نفر با احتساب مشوق ۱۲۰ هزار تومانی دولت به ازای هر نفر ۵۲۰ هزار تومان خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml