ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت

یک مقام وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که ناوشکن کارنی هنگام عبور از دریای سرخ هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت.

به گزارش اخبار تایمز؛ یک مقام وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه به شبکه خبری الجزیره خبر داد که ناوشکن آمریکایی کارنی هنگام عبور از دریای سرخ هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت.

وی همچنین افزود که تعدادی دیگر از کشتی ها در دریای سرخ مورد حمله قرار گرفته اند.

این مقام پنتاگون گفت که حمله پهپادی و موشکی به ناوشکن کارنی تلفات جانی و مالی نداشته است.

وی مدعی شد که ناوشکن کارنی در حال پاسخگویی به تماس اضطراری یک کشتی تجاری در دریای سرخ بود که هدف این حملات قرار گرفت، اما توانست با موشک ها و پهپادها مقابله کند.

مقامات یمنی هنوز به ادعای پنتاگون مبنی بر حمله پهپادی و موشکی به این ناوشکن واکنشی نشان نداده اند و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

در ابتدای ماه دسامبر، سازمان تروریستی “سنتکام” (مرکز فرماندهی ارتش آمریکا در غرب آسیا) اعلام کرد که تعدادی پهپاد تهاجمی را در دریای سرخ که از یمن پرواز کرده بودند، سرنگون کرده است.

در هفته های اخیر و در پی تشدید حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار محاصره شده غزه، مقامات انصارالله و ارتش یمن ضمن حمایت از فلسطینیان، اقداماتی از جمله حملات موشکی و پهپادی به فلسطین اشغالی انجام داده اند.

در ادامه حمایت های اخیر از فلسطین، اخیراً یمن کنترل یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» را به دست گرفت و به سواحل خود منتقل کرد. نیروی دریایی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا پایان تجاوزات به غزه و دست از جنایت دشمن علیه مردم فلسطین، به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمنان اسرائیل ادامه می‌دهیم.

نیروی دریایی یمن افزود: به همه کشتی‌های عبوری از دریای سرخ اطلاع می‌دهیم که از کشتی‌های اسرائیلی دور باشند و سیستم‌های شناسایی خود را خاموش نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml