نتیجه شگفت انگیز ترکیب بیت کوین با هوش مصنوعی

اکوایران: یورونیوز در گفت و گو با یکی از کارشناسان شرکت «بیت کوین سوئیس» به دنبال پاسخ به سوالاتی در مورد استفاده آینده بیت کوین و ورود هوش مصنوعی به دنیای ارزهای رمزنگاری شده بود.

به گزارش اخبار تایمز، یورونیوز با یکی از کارشناسان شرکت «بیت کوین سوئیس» مصاحبه کرد تا به این سوال پاسخ دهد که چگونه بزرگترین ارز دیجیتال می تواند در سال های آینده بخشی از زندگی روزمره جوامع مختلف شود؟

به گزارش یورونیوز، بیت کوین برای برخی حباب است و برخی دیگر آن را فرصتی عالی برای سرمایه گذاری می دانند. از ژانویه ۲۰۰۹، بیت کوین مسیری فراتر از تصور بسیاری از افراد و کارشناسان را طی کرده است، اما این ارز دیجیتال هنوز پتانسیل کامل خود را به نمایش نگذاشته است.

صنعت مالی سنتی قبلاً از فناوری کریپتو به طرق مختلف استفاده کرده است، اما انتظار می‌رود در سال‌های آینده ارزهای دیجیتال به گزینه‌ای برای پرداخت مالیات و حتی کارهای روزمره مانند خرید قهوه تبدیل شوند.

کارشناس شرکت بیت کوین سوئیس در مورد موضوعات داغ فعلی هوش مصنوعی با یورونیوز گفت: “من پتانسیل زیادی در خودکارسازی فرآیندهایی می بینم که در آن ماشین ها نه تنها می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و اطلاعات را مبادله کنند، بلکه می توانند پرداخت برای خدمات خاصی را بدون نیاز به یک دیگر انجام دهند. مداخله انسانی. اینجاست که من مزیت و پتانسیل هوش مصنوعی را می بینم.”

او همچنین افزود: «سنگین کردن خطرات مرتبط با هوش مصنوعی کامل بسیار مهم است. اگر سیستم‌های هوش مصنوعی استانداردهای انسانی یا مافوق بشری داشته باشند و نتوانیم آنها را کنترل کنیم، این می‌تواند بسیار خطرناک باشد.»

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۹ آوریل) از ۶۸۸۴۹ دلار به ۷۰۲۸۵ دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران تقریباً ۶۹۳۰۰ دلار معامله می شد. سیر تحول قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۲۰۰ دلار رشد داشته است. ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۸۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۳۴۴ دلار به ۳۴۱۶ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران تقریباً ۳۴۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲.۹ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به هفته گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml