نحوه شهادت ۴ پلیس + جزئیات توطئه تروریست ها در این عملیات ناجوانمردانه

اخبار تایمز -رئیس پلیس راهور فرجا به تشریح چگونگی وقوع حادثه تروریستی تفتان کش پرداخت و گفت: این عملیات تروریستی و کور با شگرد دریافت کمک و کمک انجام شد.

سردار کمال هادیان فر روز سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۳ شهید از چهار شهید پلیس راه سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران پلیس راه در سراسر کشور مسئولیت برقراری نظم و امنیت در جاده ها را بر عهده دارند و در جنوب شرق نیز همین مسئولیت را داشتند.

وی ادامه داد: این شهدا برای امداد رسانی و برقراری نظم جاده ای در حال گشت زنی بودند که دشمن در پوشش نیروهای امدادی به سمت گشت پلیس راه آمد و در یک عملیات غافلگیرانه ماموران راهنمایی و رانندگی را به هلاکت رساند.

رئیس پلیس راهور با تاکید بر تروریستی بودن این حادثه گفت: آنچه مشخص است این است که توطئه این افراد و حامیان آنها خنثی می شود و عاملان این جنایت به زودی به سزای اعمال خود توسط نیروهای امنیتی کشور خواهند رسید.

سردار هادیان فر تاکید کرد: آنچه باید گفت این است که دشمن زابون هر روز در همه جای دنیا یکسان علیه مسلمانان عمل می کند و یک روز کلام خدا را به آتش می کشند و یک روز با ترفند و فریب ایجاد یأس و ناامیدی می کنند و روز دیگر اسلحه به دست می گیرند.

به گفته وی، عوامل فریب خورده دشمن امید به دریافت پول، ماندن در کشورهای اروپایی دارند و این گونه تهمت زنی ها جنایت می کنند و فرزندان انقلاب را به شهادت می رسانند و دست به ترور می زنند که راه فراری برای آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml