نسخه بتا اپلیکیشن Microsoft Designer منتشر شد _ طراحی با هوش مصنوعی مولد

نسخه بتای Microsoft Designer که یک برنامه طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است، در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اخبار تایمز؛ نسخه بتا اپلیکیشن طراحی «Microsoft Designer» (Microsoft Designer) که بر اساس هوش مصنوعی مولد کار می کند، در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفت.
در واقع Microsoft Designer دامنه فعالیت خود را از نسخه تحت وب و نسخه ویندوز گسترش داده است و اکنون کاربران می توانند از نسخه بتای اندروید آن استفاده کنند.
Microsoft Designer اولین بار در سال ۲۰۲۲ به عنوان یک ابزار طراحی جدید با ویژگی های هوش مصنوعی مولد معرفی شد. نسخه پیش نمایش عمومی این برنامه در آوریل ۲۰۲۳ در وب در دسترس قرار گرفت. اکنون نسخه بتای اندروید این برنامه در گوگل پلی منتشر شده است.

نسخه بتا اپلیکیشن Microsoft Designer منتشر شد _ طراحی با هوش مصنوعی مولد

طراحی با برنامه هوش مصنوعی مولد مایکروسافت Designer

همانطور که گفته شد، نسخه بتای ابزار Microsoft Designer مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است، اما ممکن است هنوز همه کاربران همه گوشی‌های هوشمند نتوانند این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی دریافت کنند. در واقع این احتمال وجود دارد که مایکروسافت دسترسی به برنامه بتای Designer را برای تعداد مشخصی دستگاه در نظر گرفته باشد.
این ابزار طراحی جدید با ویژگی های هوش مصنوعی مولد معرفی شد و اکنون دامنه خدمات خود را گسترش داده است. در ماه آگوست، Microsoft Designer به مرورگر Edge اضافه شد. انتظار می رود نسخه اپلیکیشن این ابزار نیز مانند نسخه های تحت وب و ویندوز بتواند اپلیکیشن های خوبی برای کاربران داشته باشد.
کاربران در محیط نسخه تحت وب این برنامه می توانند با تایپ درخواست خود در کادر متنی طرح های گرافیکی ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند این طرح ها را دانلود و سفارشی کنند. از این قابلیت ها برای ایجاد پست های وبلاگ، طراحی وب سایت و طراحی کارت پستال دیجیتال استفاده می شود.
نسخه اندروید این برنامه ظاهرا به گونه ای طراحی شده است که نه تنها تولید محتوا، بلکه اشتراک گذاری آن را در پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی برای کاربر آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml