نشانه های شکست در بازار ارزهای دیجیتال؛ سولانا بهترین اجرا را ثبت کرد

اکوایران: قیمت بیت کوین کاهش یافته و در این بین اکثر ارزهای رمزپایه اصلی عملکرد منفی داشته و با افت قیمت مواجه شده اند.

به گزارش اخبار تایمز، روز جمعه (۴ اسفند) بیت کوین حدود ۶۹ هزار دلار معامله می شود و قیمت این ارز دیجیتال نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴ درصد کاهش داشته است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، کاهش قیمت بیت کوین زمانی رخ داد که نشانه هایی از داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. داده ها نشان می دهد که قیمت بیت کوین از بالاترین سطح خود در ۲۴ مارس (۷۳,۸۳۵ دلار) عقب نشینی کرد و حتی به سطح ۶۵,۰۰۰ دلار امروز (افت ۹ درصدی) سقوط کرد.

افت قیمت بزرگترین ارز دیجیتال باعث افت ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز شد و ارزش جهانی این بازار با کاهش ۱.۴ درصدی به ۲.۵۹ تریلیون دلار رسید.

اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود، با کاهش ۵ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۳۷۰۰ دلار رسیده است. سایر ارزهای دیجیتال نیز با کاهش قیمت همراه بوده اند. ارزهای دیجیتال BNB، XRP، Cardano و Dogecoin به ترتیب ۳.۲، ۳.۷، ۸.۵ درصد و ۸ درصد از قیمت خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده اند.

در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا، تنها سولانا توانسته قیمت خود را در ۲۴ ساعت گذشته افزایش دهد و قیمت آن ۸ درصد افزایش یافته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۲۵ مارس) بین ۶۵۷۶۵ تا ۷۲۳۹۸ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران بیش از ۷۰۱۰۰ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۷۷۰ دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵.۸۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۵۹۱ دلار به ۳۹۳۱ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران تقریباً ۳۸۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۵ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۳۴ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته تقریباً ۴ درصد کاهش داشته است.

سولانا نیز تا ساعت ۱۱ شب به وقت ایران حدود ۱۸۰ دلار معامله شد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml