نه من با نکونام مشکلی دارم و نه او با من / مشکل شخصی نیست

سرپرست تیم استقلال گفت: مدیریت فعلی در تلاش است تا بار سنگینی به بار سنگین استقلال اضافه نشود.

به گزارش اخبار تایمز؛ علی سامره درباره بازی استقلال مقابل مس گفت: بازی بسیار سختی بود چون جنبه روانی داشت. بحث ورزشگاه ها مطرح شد و مشخص نبود که آیا هواداران در ورزشگاه حضور خواهند داشت یا خیر. هواداران می توانند از تماشای یک بازی لذت ببرند و یک هفته از برد تیمشان خوشحال شوند. نمی دانم شیطنت بود که نگذاشتند هواداران در ورزشگاه باشند یا نه، اما به هواداران اجازه دادند و در نهایت خدا را شکر می کنم که نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در پاسخ به گل نخوردن بازی های استقلال افزود: اگر توپ از خط دروازه رد شود گل است. چه خودی و چه خارجی. شما نمی توانید هر هفته ۵ یا ۱۰ گل بزنید. به این میگن بسکتبال نه فوتبال. شرایط عادی نداریم. ۳ بازی برگزار می شود و لیگ تعطیل می شود. این مشکل تمرکز را از بازیکنان دور می کند. خدا را شکر می کنم که بالاخره امتیاز گرفتیم. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم.

سرمربی استقلال درباره بازی بعدی این تیم گفت: قرار است ۷ مهرماه با هواداران بازی کنیم، ملی پوشان ما ۵ مهرماه به جمع ما می آیند و این خود یک مشکل است. البته هنوز نمی دانیم بازی با تماشاگر برگزار می شود یا خیر. ما در تلاش هستیم تا هواداران را جذب کنیم. بحث حضور بانوان به زیرساخت های ورزشگاه مربوط می شود. ما در تلاش هستیم تا این اتفاق بیفتد.

سامره در خصوص مسائل مربوط به اختلافات در کادر فنی و مدیریتی استقلال گفت: ناراحتی هایی که به وجود آمده شخصی نیست. نه من با نکونام مشکلی دارم و نه او با من. در نهایت اختلافات حل شد.

وی درباره حذف امید از بازی های آسیایی توضیح داد: هدف صعود به المپیک باید از ذهن ما پاک شود. هدف باید شناسایی بازیکنان برای چهار سال آینده باشد. به این ترتیب بهتر است بازیکنان منتخب را در ماه های آخر در اختیار مربی قرار ندهید و بگویید چرا پیشرفت نکردید و مقصر هستید. استعدادیابی و برنامه ریزی باید انجام شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره احتمال موفقیت تیم ملی در جام ملت ها اظهار داشت: تمام هدف تیم ملی موفقیت در جام ملت ها است. کار سختی است اما امیدواریم.

سامره در پایان گفت: از هواداران استقلال تشکر می کنم. آنها هم به صورت آنلاین و هم در پلتفرم ها از ما حمایت می کنند. باشگاه شرایط طبیعی سال های گذشته را ندارد و برای ساختن خیلی چیزها به صبر نیاز داریم. متأسفانه دلسوزی نبود و برنامه ریزی درست نبود. نتیجه بدهی است. امیدواریم هواداران این موضوع را درک کنند. مدیریت تمام تلاش خود را می کند تا بار اضافی بر دوش سال قبل نیفتد و به تدریج از بدهی ها کاسته شود تا استقلال به مسیر درست بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml