نگاهی به سریال دفترچه یادداشت رضا عطاران + معرفی بازیگران و تاریخ پخش این سریال

سریال دفترچه یادداشت نام سریال طنزی است که از شبکه های تلویزیونی خانگی ایران پخش می شود. این سریال به کارگردانی «کیارش اسدی زاده» و تهیه کنندگی آن توسط «حسین اکبری» ساخته شده است.

سریال ایرانی «دفترچه یادداشت» اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال های خانگی پس از ۱۰ سال است. در ۲۶ آبان ۱۴۰۲ اولین قسمت این سریال از تریبون «فیلم نت» پخش شد و با واکنش های بسیاری همراه بود.

مجموعه دفترچه یادداشت در سکوت رسانه ای ساخته شد و پس از انتشار اولین تصاویر و پوستر خود توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند. همچنین این سریال در مرحله ای از تولید با چالش هایی برای دریافت مجوز از «ساترا» مواجه شد. اما پلتفرم «فیلم نت» با تمام عوارضی که به همراه داشت، این فیلم را  روی آنتن برد.

خلاصه داستان سریال دفترچه یادداشت

نگاهی به سریال دفترچه یادداشت رضا عطاران + معرفی بازیگران و تاریخ پخش این سریال

خلاصه داستان دفترچه یادداشت درباره دو دوست به نام های ایرج و محمد است که از کودکی به دنبال حل پرونده های جنایی بودند و پس از یک روز ناخواسته پایشان به پرونده قتل های زنجیره ای باز شد. این پرونده اتفاقات خطرناک تری را در بر می گیرد و داستان پیچیده تر از آنچه نشان داده می شود.

زمان پخش سریال دفترچه یادداشت

نگاهی به سریال یادداشت رضا عطاران + معرفی بازیگران و تاریخ پخش این سریال

نخستین قسمت از سریال دفتر یادداشت ، در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲، در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش شد. پس از انتشار قسمت ابتدایی این سریال، پلتفرم «فیلم‌نت»، تاریخ پخش دفترچه یادداشت را اعلام کرد. این سریال، هر هفته، روز جمعه، ساعت ۱۲ ظهر پخش می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال دفترچه یادداشت

از جمله بازیگران مجموعه دفترچه یادداشت می توان به «رضا عطاران»، «حسن معجونی»، «مینا ساداتی»، «داریوش کاردان»، «آزیتا حاجیان»، «کاظم سیاحی» و «سوگل خلیق»، «زهرا داوودنژاد» اشاره کرد. «بیژن بنفسه خواه»، «اردشیر رستمی»، «پاشا رستمی»، «مریم سعادت» و «الهام پاوه نژاد» نام بردند.

نگاهی به سریال دفترچه یادداشت رضا عطاران + معرفی بازیگران و تاریخ پخش این سریال

رضا عطاران

«رضا عطاران»، یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی است که در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۴۶، در شهر تهران، متولد شد. او در طول دوران حرفه‌ای خود، در سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان یکی از بازیگران برجسته و با تجربه به شمار می‌رود.

عطاران در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های معروف کمدی نقش‌آفرینی کرده و با بازی‌های قوی و توانمندی‌های بازیگری خود، توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. «رضا عطاران» همچنین برنده جوایز متعددی نیز شده و به عنوان یکی از نمایندگان برجسته صنعت سینما و تئاتر ایران محسوب می‌شود.

حسن معجونی

حسن معجونی، یکی دیگر از بازیگران سریال جدید رضا عطاران است که در تاریخ ۱۸ دی ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. «حسن معجونی» به عنوان یک بازیگر و کارگردان موفق شناخته می‌شود که کارهای متعددی انجام داده است. او نامزد دریافت تندیس زرین، برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی «مانی حقیقی» در بیستمین دوره جشنواره سینمای ایران شد و از این حیث، بازیگر توانمندی به شمار می‌آید.

مینا ساداتی

«مینا ساداتی»، یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال دفترچه یادداشت است که در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۶۰ متولد شد. او در رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شده و در آثاری مانند عصر یخبندان، محمد رسول‌الله، فروشنده و درخت گردو هنرنمایی کرده است.

کاظم سیاحی

«کاظم سیاحی»، صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او به عنوان صداپیشه شخصیت «جیگر» در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی و شخصیت «پشه» در مجموعه مهمونی شناخته می‌شود. «کاظم سیاحی» با بازی در سریال‌های لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها، قدم تازه‌ای در بازیگری برداشت.

بررسی سریال ایرانی دفترچه یادداشت

نگاهی به سریال یادداشت رضا عطاران + معرفی بازیگران و تاریخ پخش این سریال

قسمت اول سریال ایرانی دفترچه یادداشت منتشر شد و واکنش های زیادی داشت. «رضا عطاران» بار دیگر نشان داد که با تجربه و استعداد بازیگری خود می تواند نقش های مختلف را با موفقیت ایفا کند. حضور او در این سریال توانست به عنوان یک عامل مثبت و جذاب عمل کند و کمدی پویاتری به اثر بدهد.

همکاری «حسن معجونی» در نقش حمید نیز به نفع سریال بوده و این همکاری و ترکیب دو بازیگر ماهر به خوبی نقش آنها را تکمیل کرده و جذابیت بیشتری به داستان سریال بخشیده است.

«کیارش اسدی زاده» کارگردان این سریال توانست قسمت اول را به خوبی کارگردانی کند و با معرفی شخصیت های اصلی و افشای برخی از رازهای گذشته آنها موفق شد توجه و علاقه مخاطبان را به قسمت های آینده این سریال افزایش دهد. آرام او همچنین از مکان های موجود خود برای خلق موقعیت های کمدی به خوبی استفاده می کند و در عین حال فضایی مرموز و سرگرم کننده ایجاد می کند.


سوالات متداول

سریال دفترچه یادداشت از چه کانالی پخش می‌شود؟

پخش مجموعه طنز دفترچه یادداشت بر عهده پلتفرم «فیلم نت» است.

دفترچه یادداشت ساعت چند پخش میشه؟

این سریال، هر هفته، روز جمعه، ساعت ۱۲ ظهر پخش می‌شود.

سریال ایرانی دفترچه یادداشت چند قسمت است؟

هنوز به صورت رسمی مشخص نشده که این سریال دارای چند قسمت است؛ اما طبق برنامه‌ریزی‌های شبکه‌های خانگی، احتمالاً این سریال در ۱۰، ۱۲ یا ۱۶ قسمت پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml