هادی چوپان در کنفرانس خبری مسترالمپیا آتیش به پا کرد! ؛ طعنه‌های سنگین گرگ ایرانی به رقبای زبان‌دراز!

هادی چوپان در نشست خبری پیش از مسابقات مستر المپیاد ۲۰۲۳ حضور یافت و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ گرگ ایرانی در نشست خبری پیش از مستر المپیاد ۲۰۲۳ به همراه مترجم شرکت کرده بود و این بار به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به سوالات پاسخ داد. هادی چوپان در ماه های گذشته در اخبار کاملاً سکوت کرده بود و به جز چند به روز رسانی فیزیکی و مصاحبه کوتاه با هانی رامبد، در هیچ رسانه ای ندیدیم او صحبت کند. در حالی که رقبای او مانند سامسون داودا و درک لونسفورد مهمانان دائمی پادکست های مختلف بدنسازی بودند.

هادی چوپان سخنان خود را با تمسخر رقبا آغاز کرد. وی با تشبیه برخی از بدنسازان به فیل و شیر و گرگ به تمسخر گرفت و گفت: همانطور که می دانید در جنگل فیل ها بزرگ هستند اما شکارچی نیستند. شیرها با شکوه هستند، اما همسرانشان شکار می کنند. اما گرگ همیشه درنده است و فردا و پس فردا با شکارچی روبرو خواهید شد.

هادی چوپان با مطرح کردن موضوع فیل و جثه آن به صراحت تاکید کرده است که در بدنسازی اولویت ندارد. از شیر نیز یاد کرد; شیر نیجریه ای نام مستعار سامسون داودا است و هادی مدعی شده است که او همسر شیری است که شکار می کند و در واقع این قسمت از صحبت های هادی شپرد را می توان کنایه ای سنگین به سامسون داودا دانست، زیرا همسرش بازی کرده است. نقش مهمی در موفقیت او دارد و بخش عمده ای از تبلیغات رسانه ای است. ساسون به اقدامات رسانه ای همسرش برمی گردد.

هادی چوپان در پاسخ به سوال فیل هیث قهرمان ۷ دوره مستر المپیاد مبنی بر اینکه آیا مستر المپیا شاهد قهرمانی جدید خواهد بود یا خیر؟ شما می توانید من را بیشتر از بسیاری از افرادی که به من آموزش می دهند درک کنید. بسیاری از بدنسازان دوربین می گیرند و برای یوتیوب تمرین می کنند، اما امسال تمام وقتم را به ساندو اختصاص دادم و امسال هم آن را تکرار خواهم کرد.

هادی چوپان در پاسخ به این سوال که کدام بدنساز را رقیب جدی خود در این مسابقات می داند، گفت: برایم مهم نیست با چه کسانی مسابقه می دهم; تمریناتم را انجام دادم، نه ضعفی دارم و نه ادعایی. شان ری، تو مرحله بزرگی نداشتی، اما همیشه دوم و سوم می شدی، سایز زیاد مهم نیست. ما بدنساز هستیم نه قوی ترین مردان. زیبایی مهم است، بدنسازی را باید به سمت زیبایی ببریم. آن شخص تصمیم می گیرد فیبر بیشتری داشته باشد و رژیم غذایی خود را رعایت کند، در این مدت خیلی ها نظر دادند که برای من مهم نیست و نظر قاضی مهم است.

وی در ادامه بیان کرد: به دنبال پیشرفت بودم و هیچکس را مشکلی نمی دانم. هرکی مشکل داره من راه حلش رو پیدا میکنم!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml