هتل ۵ ستاره ائل گلی تبریز را بشناسید

هتل ائل گلی تبریز، جز زیرمجموعه هتل‌های پارس بوده و در بام شهر تبریز قرار دارد. ظاهر این هتل بسیار زیبا بوده و بسیاری از گردشگران مجذوب نمای شیشه‌ای این هتل زیبا می‌شوند. هتل در ۱۷ طبقه ساخته شده و همه اتاق‌های آن دارای چشم‌اندازی زیبا به پارک بسیار زیبایی هستند. این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز به انتخاب مهمانان شناخته شده و بسیاری از گردشگران خارجی در این هتل اقامت می‌کنند. در ادامه به بررسی ویژگی‌‌های این هتل زیبا می‌پردازیم.

معرفی هتل ائل گلی تبریز

این هتل زیبا، جز هتل‌های ۵ ستاره تبریز بوده و بهترین امکانات و تجهیزات مدرن را برای پذیرایی از مهمانان دارد. از نظر موقعیت مکانی این هتل زیبا در نزدیکی پارک معروف ائل گلی واقع شده است.

تاریخ ساخت هتل ائل گلی تبریز به سال ۱۳۸۰ برگشته و با داشتن ۱۷ طبقه یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های تبریز به‌شمار می‌رود. نمای هتل، شیشه‌ای و لوکس بوده و هتل در مجموعه‌ای سرسبز قرار دارد و همین موضوع باعث اقامت رویایی در آن برای مسافران شده است.

امکانات هتل ائل گلی تبریز

همانطور که برای شما عزیزان توضیح دادیم؛ این هتل بسیار به پارک ائل گلی نزدیک است و مسافران با طی مسافت کوتاه می‌توانند به این هتل زیبا بروند. این هتل زیبا دارای استخر سرپوشیده بوده و مهمانان گرامی به‌راحتی می‌توانند به‌صورت رایگان از این استخر استفاده کنند.

اینترنت رایگان و نامحدود از دیگر امکانات مهم این هتل به‌شمار می‌رود که در لابی و کلیه اتاق‌ها قابلیت دسترسی دارد. سیستم اعلام حریق در این هتل از بروز هرگونه آتش‌سوزی جلوگیری کرده و همچنین، برای مسافران اتاق سیگار در نظر گرفته شده تا آن‌ها در این اتاق بدون مزاحمت برای سایر مهمانان سیگار بکشند.

اتاق‌های این هتل کاملاً مجهز بوده و کلیه امکانات رفاهی را می‌توانید در این اتاق‌ها پیدا کنید. برای مواقع ضروری پله‌های اضطرای طراحی شده تا مهمانان از طریق این پله‌ها بتوانند از هتل خارج شوند. اتاق بازی از دیگر امکانات این هتلاست که باعث سرگرمی کودکان می‌شود.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بیلیارد، سالن ورزشی، سونا و ماساژ برای ریلکس‌کردن اشاره کرد. درواقع، مسافران می‌توانند با استفاده از خدمات ماساژ، استخر و سونا، آرامش خود را بعد از رسیدن به هتل خستگی خود را از تن بیرون کرده و از سفر خود لذت بیشتری ببرند. درواقع، همه این امکانات باعث شده تا این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز شناخته شود.

کافی شاپ و رستوران هتل ائل گلی تبریز

یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد این هتل زیبا، بوفه صبحانه آن است که برای مهمانان هتل به‌صورت رایگان سرو می‌شود. همچنین، این هتل چهار رستوران داشته و صرف صبحانه در رستوران طبقه همکف صورت می‌گیرد. سه تا از رستوران‌های هتل در طبقه همکف واقع شده و مهمانان گرامی می‌توانند برای صرف غذا به این رستوران‌ها بروند. یک رستوران دیگر به رستوران گردان معروف بوده و در طبقه هفدهم هتل واقع شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و گیایه را سفارش دهید.

سالن‌‌های همایش و کنفرانس هتل ائل گلی تبریز

اکر دنبال یک هتل ۵ ستاره برای برگزاری جلسات خود هستید، این هتل زیبا بهترین انتخاب برای جلسات کاری و تجاری شما به‌شمار می‌رود. سالن کنفرانس در طبقه اول واقع شده و حدود ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. از امکانات این سالن می‌توان به ویدیو پروژکتور، نورپردازی و خدمات صوتی تصویری مدرن اشاره کرد.

سخن آخر

هتل ائل گلی تبریز از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر بوده که امکانات زیادی برای پذیرایی از مسافران دارد. نمای این هتل زیبا شیشه‌ای بوده و دارای ۴ رستوران از جمله رستوران گردان در طبقه هفدهم است. اگر شما هم به دنبال اقامت در یک هتل لوکس و لاکچری در شهر تبریز هستید، این هتل زیبا بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

صبحانه این هتل به‌صورت بوفه و رایگان برای مهمانان سرو شده و امکاناتی مانند سونا، استخر و ماساژ برای آرامش و سلامتی مسافران در این هتل وجود دارد. اما چطور می توان این هتل را با بهترین قیمت رزرو کرد؟

فلای تودی یک سامانه جامع برای رزرو هتل و بلیط هواپیما است که به شما کمک می‌کند تا سفر خود را به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنید. فلای تودی با ارائه طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در سراسر جهان، به شما کمک می‌کند تا هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط رزرو کنید. برای رزرو این هتل یا دیگر هتل های تبریز وارد سایت و اپلیکیشن این شرکت شوید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره این هتل زیبا را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml