بوفون و نامزدش چه‌طور به یکدیگر رسیدند؟/ داستان های شنیده های این دو زوج + تصاویر

ایلاریا دامیکو، نامزد جانلوئیجی بوفون، مجری سابق اسکای اسپورت ایتالیا است و شش سال است که با اسطوره ایتالیایی زندگی می کند. این زوج تابستان آینده ازدواج خواهند کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ جیانلوئیجی بوفون با ایلاریا دامیکو مجری سابق اسکای اسپورت نامزد کرده است. این مجری تلویزیونی از سال ۲۰۱۴ با قهرمان جام جهانی در ارتباط است، بوفون در سال ۲۰۱۷ از او خواستگاری کرد و این زوج عروسی خود را به بعد از بازنشستگی او موکول کردند. بوفون ۴۵ ساله در ماه آگوست کفش هایش را آویخت و قرار است تابستان آینده با هم ازدواج کنند.

ایلاریا ابتدا تحصیل در رشته حقوق را آغاز کرد و سپس به صورت حرفه ای به فعالیت در رسانه پرداخت. او به عنوان مجری و مفسر برای Sky Sports ایتالیا کار کرد و این سریال را در سال ۲۰۱۸ ترک کرد. در سال‌های پس از آن، ایلاریا به کار در این صنعت ادامه داده است، حتی مجری برنامه گفتگوی خود، What’s New. این زن ۵۰ ساله در سال ۲۰۰۸ به عنوان بازیگر نیز کار می کرد و در یک فیلم کمدی ایتالیایی بازی کرد. ایلاریا حتی در مستند “همه یا هیچ”؛ “یوونتوس” نیز در آمازون پرایم ظاهر شد.

بوفون و نامزدش چه‌طور به یکدیگر رسیدند؟/ داستان های شنیده های این دو زوج + تصاویر

ایلاریا بیش از ۵۵۰۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد و لحظاتی از تمام جنبه های زندگی خود را به اشتراک می گذارد. رابطه او و بوفون تقریبا به یک دهه قبل برمی گردد و آنها پس از جدایی جی جی از همسر سابقش با هم آشنا شدند.

بوفون سه سال با همسرش آلنا سردوا، مدل چکی زندگی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. او و ایلاریا صاحب یک پسر شدند و اینستاگرام ایلاریا پر از عکس های خانوادگی است. با این حال، ایلاریا در اوایل سال جاری اعتراف کرد که فکر می کرد هرگز نمی تواند عاشق بوفون باشد.

بوفون و نامزدش چه‌طور به یکدیگر رسیدند؟/ داستان های شنیده های این دو زوج + تصاویر

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد در اولین ملاقات بوفون با او زیر یک سقف حرکت کند، گفت: “نه، زیرا هرگز فکر نمی کردم بتوانم عاشق او شوم… کمی تعصب داشتم، احمقانه.” به شغلمان فکر کردم: فوتبالیست و روزنامه نگار که اخبار ورزشی را پوشش می دهد. سپس در یک مراسم خیریه با او صحبت کردم و همه چیز خیلی سریع و طبیعی اتفاق افتاد، ما احساسات مشترکی داشتیم، با نیاز شدید به گوش دادن به هم در مورد بحران هایی که تجربه کرده بودیم و تنهایی هایی که پشت سر گذاشته بودیم. یک ماه گذشت، انگار سال ها همدیگر را می شناختیم و بقیه چیزها طبیعی بود.

بوفون و نامزدش چه‌طور به یکدیگر رسیدند؟/ داستان های شنیده های این دو زوج + تصاویر

آنها الان ۶ سال است که نامزد کرده اند و در حال حاضر قصد دارند تابستان آینده ازدواج کنند. برنامه های عروسی آنها ممکن است تحت تأثیر یورو قرار گیرد، زیرا بوفون بخشی از کادر مربیگری ایتالیا است. مدافع عنوان قهرمانی اروپا هم اکنون در راه راهیابی به مسابقات آلمان است که قرار است از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml