هر آنچه که باید درباره کفسابی و سنگسابی بدانید | کفساب آنلاین

کفسابی همانطور که از نامش پیداست به ساب زنی یا همان لایه بردای از سطح سنگ کف ساختمان گفته می شود که، این عمل موجب از بین رفتن کلیه آلودگی ها و جرم ها از سطح سنگ می شود. به طور کلی کفسابی به صیقل دادن سنگ‌ها با استفاده از لقمه‌های مخصوص لایه برداری از سطح سنگ گفته می شود که این فرآیند حدودا ۸ الی ۱۶ مرحله انجام می شود.

زمانی که سنگ‌های کف ساختمان شما لایه بردای و صیقل داده می شود تغییرات بسیار زیادی در سطح سنگ های کف ساختمان شما ایجاد می شود و به نوعی پس از اجرای این خدمت سنگ های کفپوش کف ساختمان شما احیا و ترمیم می شود.

کفسابی چگونه و با چه روش های انجام می‌شود؟

همانطور که می‌دانید امروزه از متریال‌های مختلفی در سطح کفپوش‌های کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود؛ از این رو برای اجرای خدمات کفسابی، به دلیل متفاوت بودن کفپوش ها روش های بسیار مختلفی وجود دارد که استراتژی و نحوه اجرای هر کدام از روش های کفسابی وابسته به جنس و نوع کفپوش ساختمان شما بوده و با توجه به آن اجرا می شود.

به طور کلی به نقل از شرکت کفسابی، کفساب آنلاین برخی از روش هایی که امروزه برای اجرای خدمات کفسابی اجرا و انجام می شود به شرح زیر می باشد:

  • اولین روش: اجرای ساب ایتالیایی
  • دومین روش: اجرای ساب نانو
  • سومین روش: اجرای ساب اپوکسی
  • چهارمین روش: اجرای ساب رزین
  • پنجمین روش: اجرای ساب نظافتی
  • ششمین روش: اجرای ساب الماس
  • هفتمین روش: اجرای فرچه ساب

روش های ذکر شده از مجموعه روش های قابل اجرا در زمینه خدمات کف سابی و سنگ سابی می باشد که در ادامه نوشته به نقد و برسی و نحوه اجرای هر کدام از روش ها خواهیم پرداخت.

شرکت کفسابی | کفساب آنلاین

مزایا و معایب‌های کفسابی

همانطور که می‌دانید هر محصول یا خدماتی دارای مزایا و معایب هایی می باشد و هیچ چیزی وجود ندارد که ن مزایا و ن معایب نداشته باشید. در این بخش از نوشته قرار است به معرفی برخی از مزایا و معایب‌هایی که خدمات کفسابی دارد بپردازیم.

مزایای خدمات کفسابی و سنگسابی:

  • از بین رفتن کلیه ناخنک ها، پستی‌بلندی و نامیزانی‌ هایی در سطح کف ساختمان وجود دارد.
  • از بین رفتن کلیه جرم ها، آلودگی ها و سیاهی هایی که به مرور زمان در سطح کف ساختمان به وجود آمده اند.
  • همرنگ سازی بندای موجود در سطح کف با رنگ سنگ ها.
  • ایجاد یک سطح صاف، یکدست و منظم پس از اجرا.
  • شفاف سازی و براق شدن سنگ ها همانند آیینه.
  • افزایش طول عمر سنگ های کف ساختمان.
  • ترمیم و احیای سنگ ها که به نوعی بازسازی سنگ به حساب می آید.
  • احیای ترک‌ها، سوراخ‌ها و شکاف‌هایی که به مرور زمان در سطح سنگ‌های کف ایجاد شده اند.
  • از بین بردن رد لکه هایی مانند رد لک روغن و…

معایب هایی خدمات کفسابی و سنگسابی

  • سطوح کفسابی شده نیازمند شستشو و رسیدگی می باشد.
  • نازک شدن عمق سنگ ها با اجرای لایه برداری های بیش از حد و…

موارد ذکر شده از جمله مزایا و معایب هایی می باشند که خدمات کفسابی برای سنگ های کف ساختمان شما دارد و شما بهتر است قبل از اجرای این خدمات با مزایا و معایب های این روش آشنا شوید.

قیمت کفسابی و سنگسابی چقدر می باشد؟

قیمت کفسابی و سنگسابی ساختمان متری بوده و با توجه به متراژ کف ساختمان شما محاسبه می شود. در حال حاظر حداقل قیمت کفسابی متری ۲۰ تومان و حداکثر قیمت کفسابی متری ۲۰۰ تومان می باشد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل اختلاق قیمت حداقلی و حداکثری ای که برای خدمات کفسابی در نظر گرفته شده برای چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت کفسابی و سنگسابی یک موضوع کاملا وابسته به کف ساختمان شما بوده و با توجه به پروژه شما تعیین قیمت می شود.

دلیل اختلاف قیمتی که در قیمت خدمات کف سابی و سنگ سابی وجود دارد به دلیل در نظر گرفتن عوامل موثر در تعیین قیمت می باشد. به طور کلی عواملی همچون متراژ و ابعاد پروژه، نوع روش کفسابی اجرا شده، جنس کفپوش استفاده در کف ساختمان شما و… از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت می باشند که تاثییر بسزایی را در تعیین قیمت نهایی این خدمات دارند.

برای این که هزینه حدودی کفسابی و سنگسابی کف ساختمان خود را بدانید باید با شرکت های ارائه دهنده خدمات کفسابی مانند شرکت کفساب آنلاین تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و مشاورین شرکت ها با برسی پروژه شما و با در نظر گرفتن عوامل موثر در تعیین قیمت کفسابی، هزینه اجرای خدمات کف سابی و سنگسابی را برای شما اعلام نمایند.

به طور کلی برخی از عوامل موثر که در تعیین قیمت کفسابی و سنگسابی نقش بسزایی را ایفا میکنند شامل موارد زیر می باشد:

  • ابعاد و اندازه پروژه
  • متراژ پروژه
  • جنس کفپوش پروژه
  • نوع متریال استفاده شده در پروژه
  • موقعیت جغرافیایی و لوکیشن پروژه
  • نوع و روش اجرای خدمات کفسابی برای پروژه
  • تعداد نیروی مورد نیاز برای اتمام پروژه
  • حداقل زمان و حداکثر مدت زمان اجرای پروژه
  • تعداد مراحل لایه برداری و ساب مورد نیاز برای اجرای پروژه
  • میزان پستی بلندی موجود در سطح کف پروژه
  • میزان جرم و آلودگی موجود در سطح کف پروژه و…

عواملی که ذکر شد از مهم ترین عوامل تاثییر گذار در تعیین قیمت هزینه کفسابی می باشد که نیازمند بازدید اولیه توسط کارشناسان، تکنسین های کفسابی می باشد.

کفسابی

کفساب

کفساب به تکنسین یا همان  نیروی ماهر اجرا کننده خدمات کفسابی و سنگسابی گفته می شود که، این فرد باید حداقل دارای ۱۰ الی ۱۵ سال تجربه در زمینه خدمات کفسابی باشد. کفساب به شخصی گفته می شود که با تمامی چالش، روش ها، و استراتژی هایی که در زمینه خدمات کف سابی و سنگ سابی وجود دارد آشنا باشد و هر سطح از کف ساختمان را بتوانید با استراتژی های مختلفی کفسابی کند.

یک نیروی ماهر و کاربلد کفساب باید بتواند سنگ های داغون و خراب شده را تبدیل به یک سنگ شفاف، جذاب و آیینه ای کند. اوستاکار و نیروی حرفه ای کفساب اگر از تجربه و تخصص بالایی برخوردار باشد می توانید سنگ های کف ساختمان شما را با انجام یک سری کارها همانند روز اول ترمیم و احیا کند و یک سطح صاف و یکدست و بدون وجود هیچ گونه ایرادی با استفاده از دستگاه کفسابی ایجاد کند.

سنگسابی چیست؟

سنگسابی همان خدمات کفسابی می باشد و نام دیگر این خدمات می باشد که در بین اکثر عموم ایجاد شده است. خدمات سنگسابی یک خدمات ضروری و مورد نیاز برای هر ساختمانی می باشد، زیرا با گذشت زمان سنگ های کف ساختمان شما آلوده و کثیف می شود و برای این که یک جرم گیری کلی از سطح کف ساختمان خود انجام دهید باید خدمات سنگسابی بر روی سطوح انجام شود.

سنگسابی موجب افزایش طول عمر سنگ های کف ساختمان شما می شود. زیرا با اجرای این خدمات کلیه جرم ها و آلودگی های از سطح کف ساختمان پاکسازی می شود و در نتیجه از نفوذ کثیفی ها و جرم ها به خورد سنگ ها جلوگیری می شود.

خدمات سنگسابی یکی از حساس ترین خدمات موجود در صنف خدمات ساختمانی می باشد. زیرا این خدمات باید توسط افرادی کاربلد و خبره انجام شود و در صورتی که توسط افرادی که از تجربه و تخصص بالایی برخوردار نیستند انجام شود منجر به آسیب رسیدن به سطح سنگ های کف ساختمان شما می شود و امکان جبران برای ترمیم مجدد سنگ ها برای شما فراهم نمی شود. پس حتما در زمان انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی حساسیت بسیار زیادی را به خرج دهید.

ضرورت اجرای خدمات کفسابی

همانطور که میدانید به گذشت زمان سطح سنگ های کف ساختمان شما به دلیل رفت آمد ها آلوده و کثیف می شوند. از این رو برای این که جرم ها و کثیفی ها به خورد سنگ های کف ساختمان نفوذ نکند جرای خدمات کفسابی یکی از ضرورت های مهم در ساختمان می باشد و بهتر است پس از گذشت چند سال بعد از ساخت ساختمان این خدمات در زمان های مختلف اجرا شود تا از آسیب رسیدن به سنگ ها جلوگیری شود.

ساب ایتالیایی

ساب ایتالیایی یا همان کفسابی ایتالیایی یکی از مرسوم ترین و بهترین روش های خدمات کفسابی می باشد. این روز از کار یک روش همه فن حریف می باشد و بیش از ۷۵% از پروژه را به خود اختصاص می دهد. در این روش سنگ های کف ساختمان به صورت کاملا تخصصی حدود ۸ الی ۱۶۳ مرحله لایه برداری شده و صیقل داده می شود.

با اجرای ساب ایتالیایی بر روی سطوح کف ساختمان شما یک سطح شفاف و آیینه ای در کفپوش یا سنگفرش خانه شما ایجاد می شود و براق شدن سنگ ها در افزایش جذابیت خانه‌تان تاثییر بسیاز زیادی میزاد. کفسابی ایتالیایی بر روی سطوحی مانند سطوح سنگی، موزاییکی، گرانیتی و… قابل اجرا و انجام می باشد.

ساب اپوکسی

ساب اپوکسی یکی از روش های کفسابی سنگ های لوکس می باشد که نحوه اجرای این روش تقریبا مشابه با روش ساب ایتالیایی می باشد و تنها تفاوتی که با ساب ایتالیایی دارد این است که در مراحل اجرا کار به جای استفاده از بتونه به جهت همرنگ سازی بندها، ترک‌ها و شیارهای موجود در سنگ از مواد اپوکسی همرنگ سنگ استفاده می شود. ساب اپوکسی به دلیل استفاده از موادهای اپوکسی گران قیمت از لحاظ قیمتی گران تر از ساب ایتالیایی می باشد و بیشتر در سنگ های بسیار لوکس و گران قیمت اجرا می شود.

کفسابی و سنگسابی

زرین ساب

رزین ساب هم یکی دیگر از روش های محبوب بین روش های اجرای خدمات کفسابی می باشد. این روش هم تقریبا مشابه با روش ساب اپوکسی انجام می شود و تنها تفاوتی که با روش کفسابی اپوکسی دارد این است که به جای مواد اپوکسی به جهت همرنگ‌سازی بندها و ترک‌ها با سنگ ها از مواد رزین استفاده می شود.

نانو ساب

نانو ساب یکی دیگر از مجموعه روش های خدمات کفسابی و سنگسابی می باشد که در این روش از کار به جای استفاده از لقمه های معمولی به جهت لایه بردای از سطح سنگ از لقمه های مخصوص دستگاه کفسابی که از الیافت نانو در آن لقمه ها استفاده شده خدمات کف سابی اجرا می شود.

نانو ساب کیفیت نسبتا بهتری نسبت به ساب ایتالیایی دارد اما به دلیل تفاوت قیمت بسیاری زیادی که نسبت به ساب ایتالیایی دارد از محبوبیت بسیار زیادی نسبت به سایر روش های کفسابی برخوردار نمی باشد. زیرا روش های دیگر بصرفه تر نسبت به این روش می باشند.

ساب نظافتی

ساب نظافتی از روش های کم استفاده در خدمات کف سابی می باشد که معمولا جنبه نظافتی دارد و تنها مزیتی که بر سطوح دارد تمیز کردن سطح کف ساختمان می باشد. این روش معمولا در ساختمان های نوساز که قصد از بین بردن کچ و سیمان ها و آلودگی ها در کف ساختمان را دارند استفاده و اجرا می شود. در این روش سطح سنگ با استفاده از فرچه های نرم شستشو می شود و هیچ گونه لایه برداری ای از سطح سنگ های کف ساختمان انجام نمی شود.

الماس ساب

این روش معمولا در سطوحی که جنس بسیار صفت و سختی دارند اجرا می شود. الماس ساب یکی از سخت ترین روش های کف سابی می باشد و معمولا برای کفسابی سطوحی مانند بتن، گرانیت، سنگ های تیشه ای و موزاییک استفاده می شود.

فرچه ساب

کفسابی بصورت فرچه ساب یکی از محبوب ترین روش ها در بین کفساب ها می باشد. در این روش از کار هیچ گونه لایه برداری از سطح کف ساختمان شما انجام نمی شود و تنها سطح کف ساختمان شما با استفاده از فرچه های زبر مخصوص صیقل داده می شود و از سطح کف ساختمان شما کلیه جرم ها، کثیفی ها و آلودگی هایی را که در طول گذر زمان بر روی کفپوش ایجاد شده اند پاکسازی و نظافت می‌کند.

فرچه ساب یکی از روش های ارزان قیمت بین روش های خدمات کفسابی و سنگسابی می باشد. این روش معمولا در تمامی سطوح از جمله سطوح سنگی، تیشه ای، گرانیتی، موزاییکی، بتنی و… کاربرد دارد و جرم گیری بسیار عالی ای را از سطوح انجام می دهد.

کفسابی با کفساب آنلاین

بهترین شرکت کفسابی

اگر به دنبال یک شرکت کاربلد و معتبر برای اجرای خدمات و سنگسابی هستید که نیروی های آن شرکت از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار باشد پیشنهاد ما حتما انتخاب شرکت کفساب آنلاین می باشد. شرکت کفساب آنلاین یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات کفسابی و سنگسابی در سراسر کشور می باشد.

این شرکت دارای ۳۰ سال تجربه در زمینه خدمات کفسابی می باشد و از آغاز سال ۱۳۹۵ تا به حال فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد. و همواره تمام تلاش آنها بر این است که بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای مشتریان خود در سراسر کشور انجام دهند و جلب رضایت مشتریان اولین و اخرین هدف آنهاست.

به طور کلی برخی از دلایلی که میتوانید شرکت کفساب آنلاین را برای اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی خانه خود انتخاب کنید به شرح زیر است.

  1. تضمین کیفیت برای پروژه های اجرا شده
  2. تضمین بهترین قیمت برای اجرای پروژه
  3. عقد قراداد رسمی با کارفرمایان
  4. بهره گیری از بروز ترین تجهیزات و دستگاه های کفسابی
  5. دارای بیش از ۱۰۰ کفساب ماهر و با تجربه
  6. دارای بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در ارائه خدمات کفسابی و سنگسابی
  7. قابلیت پرداخت مبلغ دستمزد پروژه اجرا شده به صورت شرایطی ائم از پرداخت چکی و…
  8. دارای تیم کنترل کیفیت ارائه خدمات برای مشتریان
  9. پشتیبانی به صورت ۲۴/۷ و ارائه مشاوره رایگان در هر ساعت از شبانه روز
  10. بازدید رایگان از محل پروژه و دریافت مشاوره تخصصی به صورت حضوری و…

موارد ذکر شده از جمله دلایلی بودند که برای اجرای خدمات کفسابی میتوان به این شرکت اعتماد کرد زیرا هیچ کدام از سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات کفسابی از همچین شرایطی برخوردار نمی باشند و فعالیت مستمری همانند شرکت کفساب آنلاین ندارند.

آدرس وب سایت شرکت کفساب آنلاین www.kafsab.online می باشد و شما با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید از مشاوره های رایگان این شرکت دریافت نمایید و نمونه کارهای اجرا شده توسط این شرکت را برسی کنید.

سخن نهایی

از آنجایی که خدمات کفسابی و سنگسابی در صنف خدمات ساختمان بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در جذاب تر نشان دادن ساختمان و خانه شما را دارد حتما در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی، حساسیت بسیار زیادی را به خرچ دهید.

حتما برای اجرای این خدمات با شرکت ارائه دهنده توافق کنید که این خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما انجام دهد و برای کار ارائه شده تضمین کیفیت داشته باشد. در نهایت هر سوالی درباره کفسابی دارید و یا نیازمند یک مشاوره کلی درباره کفسابی هستید به وب سایت کفساب آنلاین مراجعه نمایید و از مشاوره های رایگان این شرکت دریافت نمایید.

با شرکت کفساب آنلاین، بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات کف سابی و سنگ سابی در ایران با خیال راحت کار کفسابی و سنگسابی خانه و ساختمان خود را به کاردانش بسپارید و از کار انجام شده لذت کامل ببرید. مشاورین و کارشناشان شرکت کفساب آنلاین همه روزه آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml