هشدار مهم شهرداری در مورد خانه های ۲۵ متری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: تاکنون درخواستی برای اخذ مجوز ساخت خانه های ۲۵ متری در تهران به شهرداری داده نشده است و در صورت داده شدن، شهرداری صادر نمی کند. این مجوز و ساخت این خانه ها بر اساس دروغ است.

به گزارش اخبار تایمز؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص ساخت خانه های ۲۵ متری در تهران توضیحاتی ارائه و از عدم اعطای مجوز به این خانه ها خبر داد.

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: سرانه مسکن برای هر نفر ۱۷ و نیم متر و حداقل خانه مسکونی برای یک خانواده ۳ نفره ۵۴ متر است. تاکنون هیچ درخواستی برای اخذ مجوز ساخت خانه های ۲۵ متری در تهران به شهرداری داده نشده است و اگر هم داده شود، شهرداری این مجوز را صادر نمی کند و ساخت این خانه ها بر اساس آن است. دروغ.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: این موضوع از اساس کذب است. اصلا مشخص نیست این ۱۱ هزار متر زمین از کدام شهرداری منطقه مجوز گرفته است. در منطقه ۱۹ هیچ درخواستی برای مجوز برای ما صادر نشده و زمینی با این شرایط در این منطقه وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه این خانه ها در واقع هتل آپارتمان هستند، تصریح کرد: اگر قرار باشد این هتل آپارتمان به صورت واحد مسکونی ارائه شود، قرار است سند آن چگونه تفکیک شود؟ سبک زندگی در هتل آپارتمانی است و در آن سهم مشترک دارند چون سندی برایشان صادر نمی شود. اگر هتل است زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است و شهرداری هیچ دخالتی در آن ندارد.

صارمی با بیان اینکه این مقاله بسیار خام است، افزود: هتل کاربری خدماتی دارد نه مسکونی. این اتحادیه تاکنون مجوزی از شهرداری دریافت نکرده است و مردم برای این خانه ها پولی واریز نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml