همه مشکلات ما حل شده است. فقط ورود رونالدو به تهران مونده؟!

این روزها همه نگرانی ها و ناراحتی های مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی دیگر مسئولان ورزشی کشور در آمدن یا نشدن کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال النصر عربستان خلاصه می شود. با این تیم به ایران.

به گزارش اخبار تایمز؛ جالب اینجاست که حتی حضور رونالدو در ایران بیش از به دست آوردن امتیاز میزبانی از حریفان عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت پیدا کرده است و این روزها مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هر کجا که بنشیند و بلند شود از این موضوع صحبت می کند. حضور رونالدو در ایران و اینکه ایران «امنیتی» است. دارد.
در میان این همه سروصدایی که فوتبالیست های ما به راه انداخته اند و جو نگران کننده ای که می خواهند در جامعه ایجاد کنند، طرف عربستانی و حتی خود رونالدو کوچکترین واکنشی نشان نداده اند. چه کسی می داند شاید آنها تنها ناظران سرگردان رفتار غیرحرفه ای مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش ایران و برخی مربیان هستند که به هر طریق ممکن در صدد خودباختگی هستند.
یکی می گوید: آبروی ما قبل از رونالدو است، یکی می گوید: رونالدو با امنیت کامل به ایران می آید و این جور حرف ها بیشترین تهمت را دارد. بدتر از آن این است که در چنین فضایی شایعه می کنند که حتی دربی پایتخت را در قطر برگزار می کنند تا به نوعی به حریف آسیایی و کنفدراسیون فوتبال آسیا بفهمانند که ما حتی توانایی برگزاری داخلی خود را نداریم. چه برسد به میزبانی از النصر و الهلال عربستان با رونالدو و نیمار
آنچه مشخص است این است که آقایان به جای اینکه وظیفه خود را به درستی انجام دهند و از فرصت استفاده درست کنند، سعی در فرافکنی دارند و اگر اتفاقی بیفتد و بازی به زمین خنثی برود، احتمالاً همه کاسه ها و کوزه ها را می شکنند. تحریم ها!
آنها از امنیت صحبت می کنند، در حالی که همه ما به خوبی می دانیم که امنیتی که به برکت خون شهدا در ایران برقرار شد، در کمتر جایی از این کره خاکی وجود دارد، حتی در عربستان سعودی و پرتغال و سایر نقاط جهان که در حال حاضر همه مجاز هستند. برای حمل سلاح و به راحتی شلیک می کنند
حالا شما به من بگویید آیا رونالدو در سفر به آمریکا امن‌تر است، جایی که ممکن است هر لحظه یکی اسلحه به او بکشد و به او شلیک کند یا در سفر به ایران؟! هر روز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطرح می شود و به بهانه های مختلف از حضور نصر و رونالدو در ایران صحبت می کند، این یک نوع خود خواری و خود خواری است که ظاهرا آقایان فدراسیون، از رئیس گرفته تا بقیه، نمی فهمند. شاید درک کنند و بخواهند با شلوغ کردن شرایط کاستی های خود را در تهیه زیرساخت های مناسب و حتی تجهیز یک ورزشگاه ساده بپوشانند.
نکته اینجاست. باز هم مردان وظایف خود را به موقع و درست انجام نداده اند و حالا می خواهند ناکارآمدی خود را با این خود خواری و خودزنی شگفت انگیز جبران کنند. واقعیت تلخی است اما باید بپذیریم که فدراسیون فوتبال اصلا بدش نمی آید که بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml