هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۴، پیکاپ متفاوت کره‌ای ها معرفی شد

هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۴، پیکاپ متفاوت کره‌ای ها معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ – هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۴ با نسخه آفرودی XRT معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ کره‌ای Hyundai Santa Cruz آشنا می‌شویم.

به گزارش گروه دانش و فناوری، هیوندای از مدل ۲۰۲۴ پیکاپ سانتا کروز پرده برداشت. این پیکاپ کره‌ای در مدل جدید تغییرات زیادی را تجربه کرده که اضافه شدن نسخه آفرودی XRT به‌عنوان مهم‌ترین این تغییرات محسوب می‌شود. هیوندای در گذشته نیز این تیپ آفرودی را برای شاسی بلندهای توسان و سانتافه عرضه کرده بود و اکنون این نسخه قرار است جایگزین تیپ SEL پریمیوم در خانواده سانتا کروز شود.

مشخصات هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۴

پیکاپ سانتا کروز ۲۰۲۴ در تیپ XRT از تریم پلاستیکی پایین درها، باربند عقب، پله رکاب‌های جانبی و فلاپ‌های گلگیر بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های ظاهری این نسخه جدید نیز می‌توان به نشان مشکی XRT در عقب، رینگ‌های ۱۸ اینچی، قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، نشان‌های مشکی مات و جلوپنجره کرومی تیره اشاره کرد.

هیوندای سانتا کروز 2024

تیپ XRT نسبت به تیپ لیمیتد خانواده سانتا کروز در جایگاه پایین‌تری قرار داشته و طراحان برای کابین آن از آینه عقب تیره شونده اتوماتیک، صندلی‌های H-Rex مشکی، کلید دیجیتالی، روکش چرمی غربیلک فرمان و دسته‌دنده استفاده کرده‌اند.

سانتا کروز ۲۰۲۴ در تیپ XRT به یک پیشرانه قدرتمند ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۸۱ اسب بخار و گشتاور ۴۲۱ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه با پدال‌های تویض دنده دستی به چرخ‌ها می‌رسد. البته این نسخه به‌شکل استاندارد از سامانه چهار چرخ محرک نیز بهره می‌برد.

هیوندای سانتا کروز 2024

هیوندای برای تمام تیپ‌های سانتا کروز ۲۰۲۴ چراغ‌های جلوی LED جدید و غربیلک فرمان و همچنین بازخورد احساسی برای سیستم‌های حفظ حرکت میان خطوط و جلوگیری از برخورد در نقاط کور در نظر گرفته است. تیپ‌های SEL و بالاتر نیز از سیستم کنترل تهویه دو منطقه‌ای برخوردار هستند. در حال حاضر جزئیات قیمت این نسخه‌ها اعلام نشده، اما قیمت تیپ SEL لیمیتد در مدل ۲۰۲۳ حدود ۳۸ هزار ۹۰۰ دلار و نسخه لیمیتید به‌عنوان گران‌ترین تیپ نیز به ۴۱ هزار و ۹۰۰ دلار می‌رسید.

انتهای پیام



منبع :

گجت نیوز



وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml