واریزی مهم در جیب این افراد / حساب خود را بررسی کنید

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از واریز وام ۲۰ میلیون تومانی به حساب ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که در قرعه کشی از اول مهرماه انتخاب شدند، خبر داد و گفت: دیروز (۳۰ شهریور) ) برای برندگان این دوره ثبت نام پیامک ارسال شد.
به گزارش اخبار تایمز؛ ثبت نام حضوری متقاضیان دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از ۲۱ مرداد ماه به مدت یک هفته آغاز و در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه پایان یافت که در این مدت ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شد.
اما متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان باید دارای شرایط مشخصی باشند که شامل داشتن ۲۰ سال سابقه پرداخت بیمه و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم انسداد حساب، مالکیت تلفن همراه. نام متقاضی، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (برای متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه در ۳ سال گذشته و داشتن موجودی کافی در بانک شخص حساب به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان. .
محسن تقیانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت این وام ها به بازنشستگان توضیح داد: قرعه کشی تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی وام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی انجام شد. و پیامک تا زمان ثبت نام برای برندگان این تسهیلات ارسال شد. برای دریافت خود را کامل کنید.
وی افزود: در صورتی که ثبت نام کنندگان مشکل بانکی نداشته باشند و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند، از اول مهرماه این تسهیلات برای ۴۰ هزار نفر واریز می شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی همچنین از اعطای تسهیلات به ۴۰۰ هزار نفر تا پایان سال خبر داد و در مراحل بعدی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml